پاسخ به دغدغه های یارانه ای، درخواست در سامانه حمایت به معنی ثبت اعتراض به دهک بندی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم با مراجعه به سامانه حمایت می توانند اعتراض خود را در مورد دهک بندی یارانه ای ثبت نمایند.

پاسخ به دغدغه های یارانه ای، درخواست در سامانه حمایت به معنی ثبت اعتراض به دهک بندی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در گفت و گوی زنده اینستاگرامی مشترک داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی و سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابهامات یارانه ای پاسخ داده شد.

در این مصاحبه عنوان شد: مردمی سازی و عدالت در پرداخت یارانه سیاست دولت پس از نظرخواهی از نخبگان و کارشناسان حوزه اقتصاد کشور است.

این تصمیم می تواند به پویایی اقتصاد کشور یاری نموده و دغدغه های معیشتی مردم را کمرنگ کند.

معاون رفاه اجتماعی با بیان اینکه عدالت در پرداخت یارانه ها در مجموع از لحاظ رفاهی به نفع مردم است، گفت: برطرف اختلاف طبقاتی و کاهش فقر مطلق از رویکرد های این اقدام است.

ابوحمزه اضافه کرد: در حال حاضر در وزارت مردم مرکز تماس 6369 و تلفن گویای 0920006369 برای پاسخگویی در کنار سایت حمایت آماده پاسخ به دغدغه های مردم است.

وی با اشاره به پشتیبانی فنی از سایت برای برطرف چالش های فنی، گفت: جاماندگان یارانه هم که به هر دلیلی یارانه دریافت نمی نموده اند به زودی در سامانه ای معرفی شده به وسیله سازمان هدفمندی یارانه ها می توانند ثبت نام نمایند.

معاون وزیر کار اضافه کرد: ثبت نام در سامانه به معنای ثبت اعتراض است و به زودی با جزییات بیشتری تکمیل می گردد.

ابوحمزه تاکید نمود: ملاک پرداخت تحت پوشش بودن نهاد های حمایتی نیست و صرفا قرارگیری در دهک دهم منجر به حذف یارانه می گردد.

وی گفت: نحوه پرداخت یارانه ها به همین منوال انجام می گردد، اما احتمال اعمال سیاست تخفیف روی خرید هم ممکن است با همین اعتبار ماهانه انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 22848

به "پاسخ به دغدغه های یارانه ای، درخواست در سامانه حمایت به معنی ثبت اعتراض به دهک بندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به دغدغه های یارانه ای، درخواست در سامانه حمایت به معنی ثبت اعتراض به دهک بندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید