پذیرش آثار دو هنرمند اردبیلی در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/اردبیل آثار دو هنرمند اردبیلی در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف پذیرش شد.

پذیرش آثار دو هنرمند اردبیلی در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف

آثار خدیجه سلمانی و رحمان مجرد دو هنرمند اردبیلی در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف پذیرش شد.

در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف 108 اثر از 41 هنرمند با قیمت تا یک میلیون و پانصد هزار تومان در معرض عرضه و فروش قرار می گیرد.

مهسا ابراهیمی، سوسن اتحاد، وحید آصف، مهوان امین نیا، حمید پازوکی، شیرین پدرزه، آزیتا پناهی، بهاره پیش خوان، سهیل توفیق، محسن حبیبی، نسرین حمزه پور، روژین درخشی، عبدالرضا رابطی، پریسا رحمانی، مجتبی رستمی، خدیجه سلمانی، بیژن شفیقی، مریم صافی، شهلا عسگری، سعید علیخانی، رحمان غلامی، فرزانه فرامرزلو، السا فرزاد، امیرمحسن فیاض، بهارک قاسمی، الناز کمالی، سعید لسانی، عبدالرحمان مجرد، سارا محمد شریفی، راضیه محمدیانی، علیرضا مرادی، شیما مطلبی، کیوان مکری، مهشید موچانی، مسعود میاور، احمد میرزایی خرم، مهشید میرزای، تارا نادری، زهره نوروزی، پدیده هاشمی و ترمه یعقوبی هنرمندانی هستند که آثارشان در صفحه آرت استور آف جهت خریداری در معرض نمایش قرار گرفته است.

با توجه به اینکه فعالیت آرت استور و آرت استورآف در فضای مجازی است، افرادی که علاقمند به خرید اثر یا آثاری هستند می توانند شماره اثر مدنظر خود و یا تصویر اثر را به مجموعه آرت استور به وسیله ارسال پیغام در تلگرام یا واتس آپ به شماره 09211077028 اطلاع دهند.

برای جمع بندی بهتر درباره اثر مدنظر، برای خریدار تصاویر اثر در حالت نصب شده روی دیوار از زوایای مختلف ارسال خواهد شد. پس از جمع بندی نهایی هماهنگی ها جهت تسویه و تحویل اثر با خریدار صورت خواهد پذیرفت.

منتخبی از آثار نیز در سایت آرت استور قرار گرفته و امکان خرید آنلاین و پرداخت به وسیله درگاه بانکی برای خریداران فراهم است.

علاقمندان جهت مشاهده آثار می توانند به آدرس www.art-store.org ، صفحه آرت استورآف در اینستاگرام Instagram.com/artstore.off و تلگرام Telegram.me/artstoreoff مراجعه کنند. فایل PDF کاتالوگ آثار را نیز می توانند به وسیله کانال تلگرام آرت استور آف و آرت استور دانلود کنند و یا به وسیله شماره 09211077028 در تلگرام و واتس آپ، فایل کاتالوگ را درخواست کنند.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12367

به "پذیرش آثار دو هنرمند اردبیلی در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش آثار دو هنرمند اردبیلی در مرحله بیست و چهارم عرضه آثار هنری در آرت استورآف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید