پنجمین مسافر بحرینی سرگردان در ایران فوت کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، پنجمین مسافر بحرینی در ایران که اجازه بازگشت به کشور خود را نداشت، فوت شد.

پنجمین مسافر بحرینی سرگردان در ایران فوت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، یک زائر بحرینی باقیمانده در ایران بر اثر سکته قلبی فوت کرد. این پنجمین مورد فوتی ثبت شده در میان زائران بحرینی است و تا به امروز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

وی پنجمین شهروند بحرینی است که در ایران فوت می کند. از زمان اعلام خبر ورود ویروس کرونا به ایران طی هفته های اخیر تا به امروز، رژیم بحرین اجازه بازگشت شهروندان بحرینی که به ایران سفر کرده اند را نمی دهد.

جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به فوت پنجمین نفر از بحرینی هایی که در ایران سرگردان به سر می برند گفت: رژیم بحرین به نظاره نشسته است و هیچ اقدامی را برای نجات جان بیش از 1500 بحرینی که به بهانه شیوع کرونا در ایران سرگردان و بلاتکلیف مانده اند انجام نمی دهد.

در حالی که بحرین از بازگشت بیش از 1500 بحرینی از ایران به بهانه شیوع کرونا ممانعت می کند سفارت این کشور در قاهره از انجام اقدامات لازم برای بازگشت دانشجویان بحرینی از مصر خبر داده و خاطرنشان کرد حتی بلیط اتوبوس دانشجویان برای انتقال آنها از مناطق اقامتشان تا فرودگاه را می پردازد.

این در حالی است که دانشگاه تورنتو کانادا تعداد مبتلایان به کرونا در مصر را بین 6000 تا 45000 نفر تخمین زده است.

این عملکرد دوگانه بحرین به وضوح بیانگر اِعمال سیاست های طائفه گرایانه و آزار و اذیت مذهبی سیستماتیک توسط رژیم آل خلیفه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1827

به "پنجمین مسافر بحرینی سرگردان در ایران فوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین مسافر بحرینی سرگردان در ایران فوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید