پنس: 16 ایالت آمریکا شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا هستند

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون رئیس جمهور آمریکا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در 16 ایالت اطلاع داد.

پنس: 16 ایالت آمریکا شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا هستند

به گزارش به نقل از الجزیره، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مقامات کاخ سفید درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور گفت: 34 ایالت آمریکا در زمینه شیوع کرونا شرایط با ثباتی دارند و 16 ایالت دیگر شاهد افزایش شمار مبتلایان هستند.

وی اضافه نمود: ما بر افزایش شمار مبتلایان در ایالت های جنوبی آمریکا تمرکز داریم که شاهد افزایش سریع شمار مبتلایان هستند.

همچنین آنتونی فائوچی، رئیس مرکز کنترل بیماری های عفونی آمریکا روز آدینه هشدار داد بالا رفتن سریع شتاب مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب آمریکا مسئله ای جدی است.

این مقام آمریکایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره همه گیری کووید-19 از او بیش از همه حرف شنوی دارد، در کنفرانس مطبوعاتی گروه بحران درباره ویروس کرونا در کاخ سفید گفت: ما در بعضی مناطق مسئله ای جدی داریم.

تا به امروز بیش از 2 میلیون و 500 هزار تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین 126 هزار و 800 تن جان خود را به دلیل ابتلا به کووید 19 از دست داده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5153

به "پنس: 16 ایالت آمریکا شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنس: 16 ایالت آمریکا شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید