پوچتینو: می خواهم پیش از مرگم با تاتنهام به قهرمانی برسم

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی پیشین اسپرز می گوید دوست دارد پیش از مرگش به تاتنهام بازگردد و با این تیم به قهرمانی برسد.

پوچتینو: می خواهم پیش از مرگم با تاتنهام به قهرمانی برسم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که در اوایل فصل جاری و در ماه نوامبر از سمت سرمربیگری تیم فوتبال تاتنهام اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد، می گوید دوست دارد روزی به تاتنهام بازگردد و با این تیم قهرمانی را تجربه کند.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 راهنمایی اسپرز را بر عهده داشت و به وجود اینکه نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات ترین تیم های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این سرمربیگری آرژانتینی، یکبار نایب قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در صندلی سوم فصل را به سرانجام برد. تاتنهام همچنین در دوران این سرمربی برای اولین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل 19-2018) رسید.

پوچتینو که اخیراً شایعه شد در صورتی که ولیعهد عربستان بتواند باشگاه نیوکاسل را بخرد، این سرمربی آرژانتینی را برای سرمربیگری این تیم انگلیسی در نظر دارد، در گفت وکو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت، گفت: من ماجراجویی فوق العاده ای با تاتنهام داشتم که آنطور که می خواستم به سرانجام نرسید، اما عمیقاً در سینه ام، در روحم و در قلبم اطمینان دارم که روزی دوباره جهت من و تاتنهام با هم یکی خواهد شد. از روزی که تاتنهام را ترک کردم، رویایم بازگشت به این تیم برای تمام کردن کاری است که نیمه تمام ماند.

وی اضافه کرد: ما در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به کسب جام های قهرمانی خیلی نزدیک بودیم، اما در نهایت پیروز به انجام این کار نشدیم و حالا به دنبال ادامه دوران مربیگری ام هستم و برای پروژه بعدی بسیار باانگیزه هستم. با این حال عمیقاً دوست دارم روزی به تاتنهام بازگردم، چون تاتنهام باشگاهی خاص است و طرفدارانش هم فوق العاده خاص هستند.

سرمربی پیشین اسپانیول ادامه داد: شاید 5 سال بعد، شاید هم 10 سال بعد به تاتنهام بازگشتم. ایده ام این است که می خواهم پیش از مرگم دوباره راهنمایی تاتنهام را برعهده بگیرم و با این تیم برای کسب عناوین قهرمانی کوشش کنم چون احساس می کنم می توانم با تاتنهام یک قهرمانی به دست بیاورم.

پوچتینوی 48 ساله در سرانجام گفت: طرفداران فوق العاده هستند و عشقی که ما از آنها گرفتیم، خارق العاده بود و به همین خاطر فرصت خوبی خواهد بود اگر بتوانیم پاسخ عشقی که آنها از روز اول به ما ورزیدند را بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3275

به "پوچتینو: می خواهم پیش از مرگم با تاتنهام به قهرمانی برسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: می خواهم پیش از مرگم با تاتنهام به قهرمانی برسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید