ثبت رکوردی نو به نام گواردیولا

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در روز پیروزی تیمش مقابل چلسی، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

ثبت رکوردی نو به نام گواردیولا

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی بعدازظهر امروز (شنبه) در شروع هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس پیروز شد در استادیوم استمفوردبریج به لطف تک گل دقیقه 53 گابریل ژسوس با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دهد و ضمن تحمیل اولین شکست فصل به آبی های لندنی، خود هم 13 امتیازی شد و به رده دوم جدول ره بندی این رقابت ها صعود کرد.

پپ گواردیولا و تیمش اما در این بازی آمار جالبی از خود برجای گذاشتند و تبدیل به اولین تیمی شدند که چلسی را از ثبت یک شوت در چارچوب از زمان روی کار آمدن توماس توخل ناکام گذاشتند. آبی پوشان شهر منچستر به نوعی انتقام شکست مقابل چلسی در فینال مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را هم گرفتند.

سرمربی اسپانیایی منچسترستی بعلاوه اولین مربی است که در رقابت های لیگ برتر انگلیس هر چهار سرمربی اخیر چلسی یعنی آنتونیو کونته، مائوریتزیو ساری، فرانک لمپارد و توماس توخل را شکست داده است.

بعلاوه برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی پیروز شد در دو بازی متوالی در استمفوردبریج بر آبی پوشان لندنی غلبه کند. شاگردان پپ گواردیولا در بازی قبلی در همین استادیوم با نتیجه 3 بر یک پیروز شده بودند و امروز هم با نتیجه یک بر صفر این تیم را از پیش رو برداشتند.

پپ گواردیولا بعلاوه با این برد تیمش، یک رکورد تازه را به نام خود ثبت کرد. او امروز دویست و بیست ویکمین بردش را با منچسترسیتی تجربه کرد و با گذر از رکورد 220 پیروزی لِس مک دوال اسکاتلندی رکورددار بیشترین برد با من سیتی به اسم سرمربی شد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17204

به "ثبت رکوردی نو به نام گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکوردی نو به نام گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید