پیروانی: نمی توان اتفاق امروز را به بازی پرسپولیس - داماش ربط داد، درباره نتیجه بازی باید طبق قانون عمل گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مقایسه شرایط ملاقات امروز این تیم مقابل سپاهان را با ملاقات پرسپولیس - داماش گیلانیان در فینال جام حذفی فصل گذشته نادرست دانست.

پیروانی: نمی توان اتفاق امروز را به بازی پرسپولیس - داماش ربط داد، درباره نتیجه بازی باید طبق قانون عمل گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان, افشین پیروانی بعد از لغو ملاقات تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران درباره اینکه پیش از این ملاقات پرسپولیس - داماش در فینال جام حذفی با چهار ساعت تأخیر برگزار شده بود, گفت: ما از این لحظه به فکر بازی آینده تیم مان هستیم، ولی در بازی داماش قانون می گفت که باید 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تیم حریف داده گردد و این شرایط در ورزشگاه لحاظ نشده بود. طرفداران پرسپولیس ورزشگاه را پر نموده بودند و زمان لازم بود تا سکو ها خالی گردد. دو تیم در آن ملاقات آماده بازی بوده و گرم نموده بودند و نمی توان بازی داماش را به بازی امروز ربط داد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه نتیجه این بازی به چه صورت خواهد بود, گفت: قانون هرچه می گوید باید همان گردد. سپاهان برای ما قابل احترام است، ولی ما قانون را رعایت کردیم و نباید کسی از ما دلگیر باشد.

وی درباره اینکه انصاری فرد معتقد است که بازی باید 3 بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام گردد, توضیح داد: هیچ کس در این لحظه نمی تواند نظر بدهد و ما فقط قانون را رعایت کردیم. قانون می گوید تیمی که به زمین می آید 30 دقیقه صبر می نماید تا تیم دیگر به زمین وارد گردد، ولی اگر نیامد بازی 3 بر صفر خواهد شد. با این حال بازهم منتظر می مانیم و احترام می گذاریم به قانون و رأی کمیته انضباطی.

پیروانی درباره اینکه آیا مسعود تابش وارد رختکن پرسپولیس شده بود, خاطر نشان کرد: هیچ کس اجازه ورود به رختکن پرسپولیس را ندارد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1003

به "پیروانی: نمی توان اتفاق امروز را به بازی پرسپولیس - داماش ربط داد، درباره نتیجه بازی باید طبق قانون عمل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: نمی توان اتفاق امروز را به بازی پرسپولیس - داماش ربط داد، درباره نتیجه بازی باید طبق قانون عمل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید