چرا پرسپولیسی ها خواهان 3-0 شدن بازی با ذوب آهن شدند؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، قاسم حدادی فر، جزو بازیکنانی بود که تست کرونای او مثبت بوده و باید 14 روز وارد قرنطینه می شد. طبق پروتکل ها، یک بازیکن با سابقه کووید مثبت، زمانی می تواند به تمرینات و مسابقات بازگردد که دو تست منفی متوالی داشته باشد. حدادی فر با اولین تست منفی به تمرین ذوب آهن بازگشته و دومین تست او که پاسخ ِآن 24 ساعت بعد رسیده، بار دیگر مثبت بوده است. از همین رو، بازگشت حدادی فر به تمرینات با توجه به رعایت نشدن دستورالعمل تخطی از قوانین محسوب شده و به همین دلیل و خطر ابتلای سایر بازیکنان ذوب آهن و همچنین پرسپولیس، دیدار آنها لغو شد. شنیدن این ماجرا باعث دلخوری و گلایه پرسپولیسی ها شد که البته سعی کردند در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد حاشیه و جنجال نشوند.

چرا پرسپولیسی ها خواهان 3-0 شدن بازی با ذوب آهن شدند؟

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت قبل از سفر این تیم به قطر به ما گفت: در آخرین تستی که از اعضای پرسپولیس در آستانه لیگ بیستم به عمل آمد، پاسخ تست مربوط به سیامک نعمتی مثبت اعلام شده است تا او اردوی تیم را ترک کند و شانس همراهی سرخپوشان برابر سایپا را از دست بدهد. باورتان نمی شود سیامک نعمتی دو مرتبه دیگر و حتی روز بازی با سایپا هم تست داد که نتیجه آن منفی بود. با این وجود یحیی گل محمدی اجازه نداد سیامک نعمتی وارد اردوی تیم شده یا بازی کند. به نظر من باشگاه ذوب آهن هم نباید به صرف یک بار آزمایش کرونا و منفی شدن جواب آن دوباره اجازه حضور کاپیتان خود را در اردوی این تیم می داد. حالا بازی رسمی ما با ذوب آهن لغو شده است تا نماینده فوتبال ایران بالاجبار بدون بازی رسمی به دوحه رفته و در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. آیا این کار درست است؟ مغایر با دستورالعمل های بهداشتی نیست؟

ذوبی ها که در مصاحبه های خود از پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حمایت کرده و از لزوم برگزاری بازی شنبه می گفتند در عمل یک بازیکن کرونایی را وارد تمرین و اردوی تیم خود کردند تا این دیدار در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شود. البته همان طور که اشاره شد پرسپولیسی ها حرف های زیادی در این رابطه دارند اما تصمیم گرفته اند فعلاً وارد حاشیه و جنجال جدید آن هم در آستانه بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا نشوند.

منبع: خبرورزشی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10494

به "چرا پرسپولیسی ها خواهان 3-0 شدن بازی با ذوب آهن شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیسی ها خواهان 3-0 شدن بازی با ذوب آهن شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید