ژابی آلونسو در یکقدمی نیمکت یک تیم بوندس لیگایی

به گزارش اکسپرس بلاگ، هافبک اسپانیایی سابق تیم های رئال مادرید و لیورپول ممکن است در آینده ای نزدیک راهنمایی یکی از تیم های فوتبال بوندس لیگا را برعهده بگیرد.

ژابی آلونسو در یکقدمی نیمکت یک تیم بوندس لیگایی

به گزارش خبرگزارش خبرنگاران، نشریه بیلد آلمان در خبری خاطرنشان کرد که ژابی آلونسو هافبک سابق تیم فوتبال رئال مادرید و لیورپول، سرمربی جدید تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود.

آلونسو که پس از آویزان کردن کفش هایش وارد عرصه مربیگری شد، تا الان راهنمایی یکی از تیم های رده های پایه باشگاه رئال سوسیه داد را برعهده داشته اما گویا باشگاه موشن گلادباخ میخواهد بازیکن سابق بایرن مونیخ را به آلمان برگرداند تا او را جانشین مارکو رز کند که در این فصل نتایجش مطلوب نبوده است.

طبق گزارش نشریه بیلد آلونسوی 39 ساله هنوز به پیشنهاد باشگاه سوسیه داد برای تمدید قراردادش با این باشگاه پاسخ نداده است. البته منابع نزدیک به بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا هنوز حاضر به تأیید یا رد خبر احتمال مربیگری او در سوسیه داد نشده اند.

تیم فوتبال مونشن گلادباخ که در سال های گذشته جزو تیم های برتر فوتبال آلمان و نمایندگان خوب این کشور در رقابت های اروپایی بوده است، سال جاری در 26 هفته سپری شده از بوندس لیگا 9 بار باخته و 9 بار مساوی نموده تا اکنون 11 امتیاز با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشته باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12650

به "ژابی آلونسو در یکقدمی نیمکت یک تیم بوندس لیگایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژابی آلونسو در یکقدمی نیمکت یک تیم بوندس لیگایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید