کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری به شهرداری خواهان ارائه کارت بلیت حمل و نقل به خبرنگارانی که فاقد خودرو هستند، شد.

کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سوده نجفی در سی و نهمین جلسه شورا در تذکری در مورد عدم ارائه کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو، گفت: بر اساس تبصره ماده 4 مصوبه کاهش ترافیک و آلودگی هوا در محدوده های مرکزی شهر مصوبه سال 1397 شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری تهران اجازه داده شده است به خبرنگارانی که فاقد خودرو می باشند، کارت بلیت الکترونیک رایگان یک ساله جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص دهد.

وی اضافه نمود: این طرح در دوره گذشته مدیریت شهری با وجود بعضی بروکراسی ها برای خبرنگاران اجرا شده بود، اما بر اساس گزارش ها و مراجعاتی که بعضی از خبرنگاران و اصحاب رسانه داشتند این طرح در حال حاضر دیگر اجرا نمی گردد.

عضو هیات رییسه شورا اضافه نمود: تعدادی از خبرنگاران عنوان کردند که وقتی برای شارژ مجدد کارت بلیت الکترونیک مراجعه کردند به آن ها گفته شد که مترو به بخش خصوصی واگذار شده و این طرح برای بخش خصوصی موجب ضرر اقتصادی و پر هزینه است.

وی با بیان اینکه یک تسهیلات اندک نباید از سبد هزینه های قشر زحمتکش اهالی رسانه کسر گردد خاطر نشان کرد: چرا باید یک تسهیلات ناچیز از سبد قشر زحمتکش و با عایدی پایین اهالی رسانه کسر گردد؟

رییس کمیته سلامت اضافه نمود: بیشتر اهالی رسانه با ساعات کاری طولانی، عایدی میانه در حرفه پر استرس خبر مشغول به فعالیت هستند که اعطای چنین تسهیلاتی می تواند اندک کمکی در جهت قدردانی زحمات آن ها باشد.

نجفی تذکر داد: به همین دلیل از شهرداری تهران می خواهم که نسبت به اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران و اصحاب رسانه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 21537

به "کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید