کلاس ها در مناطق روستایی و عشایری برقرار است ، معلمان با رعایت پروتکل ها در مدارس حضور دارند

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: کلاس ها بیشتر در مناطق روستایی و عشایری برقرار است که در کنار کلاس ها بسته های آموزشی هم در نظر گرفته شده اند.

کلاس ها در مناطق روستایی و عشایری برقرار است ، معلمان با رعایت پروتکل ها در مدارس حضور دارند

محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره شرایط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارسگفت: در بیشتر استان ها مدارس با مصوبات ستاد کرونا تعطیل شدند و آموزش ها مجازی هستند.

وی ادامه داد: کلاس ها بیشتر در مناطق روستایی و عشایری برقرار است که در کنار برگزاری کلاس ها بسته های آموزشی هم در نظر گرفته شده اند.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کادر اجرایی مدارس اعم از مدیر، معاون آموزشی و اجرایی مدارس که تعدادی محدود را شامل می شوند، موظف به حضور هستند، گفت: به معلمان هم تفویض اختیار شده است تا در شرایطی که امکان دسترسی به اینترنت دارند، نیاز به حضور نداشته باشند.

محسن بیگی ادامه داد: طبق ارزیابی های اجرا شده حضور معلمان و کادر اجرایی در مدارس پراکنده است و شیوه نامه ها رعایت می شوند.

وی شرح داد: وظیفه تامین موارد بهداشتی حفاظتی در مدارس غیردولتی بر عهده مدرسه است و هفته گذشته هم دستورالعملی ارسال کردیم که این موضوع باید مطابق شیوه نامه های مشابه مدارس دولتی باشد.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره تامین سرویس بهداشتی استاندارد برای مدارس که مقرر شده بود در تابستان این موضوع به ثمر برسد، گفت: به طور کلی در سراسر کشور 30 درصد مدارس نیازمند اصلاحات اساسی و تخریب یا مقاوم سازی هستند که کاری زمان بر است البته اعتقاد داریم تامین سرویس بهداشتی استاندارد کار بسیار سنگینی نیست.

محسن بیگی شرح داد: تعهداتی هم که سازمان نوسازی مدارس درباره تامین سرویس بهداشتی استاندارد داشته بخشی اجرا شده است، اما هنوز آمار دقیقی از پیشبرد کار به ما نداده اند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9573

به "کلاس ها در مناطق روستایی و عشایری برقرار است ، معلمان با رعایت پروتکل ها در مدارس حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس ها در مناطق روستایی و عشایری برقرار است ، معلمان با رعایت پروتکل ها در مدارس حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید