کمبود اقلام ضروری بهداشتی در مراکز توزیع شرق هرمزگان قابل قبول نیست

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان منتخب مردم شرق هرمزگان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهان کنترل دقیق و کامل مبادی ورودی و خروجی زمینی، ریلی و هوایی هرمزگان شد.

کمبود اقلام ضروری بهداشتی در مراکز توزیع شرق هرمزگان قابل قبول نیست

حسین رئیسی شامگاه شنبه (17 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، گفت: عدم کنترل دقیق ورود و خروج مسافرین به استان و شهرستان های شرق هرمزگان بسیار نگران نماینده است.

منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه های مردم از رفت و آمد افراد با هر شرایطی به هرمزگان، اضافه نمود: نگرانی هایی نسبت به تردد هموطنان ساکن استان های دیگر به هرمزگان وجود دارد که باید هرچه سربع تر نسبت به این موضوع تمهیدات ویژه ای از سوی مسئولان مربوطه اتخاذ گردد.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از داروخانه های بعضی شهرستان های شرق هرمزگان، اظهار کرد: کمبود شدید اقلام بهداشتی ضدعفونی نماینده نظیر دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی نماینده در سطح مراکز توزیع اقلام بهداشتی منطقه به هیچ وجه قابل قبول نیست و مسئولان مربوطه باید هرچه سریع تر نسبت به برطرف این مشکل اقدام نمایند.

رئیسی با تاکید بر تعطیل نشدن فرآیند آموزش با توجه به تعطیلی مدارس، توضیح داد: آموزش های مکمل و استفاده از بستر رسانه ها، فضای مجازی و حضور مدیران و معلمان در مدرسه در ایام تعطیلی مدارس راه حل جبران تعطیلی مدارس و رسیدگی به امر آموزش دانش آموزان است که باید آموزش و پرورش با جدیت بیشتر این امر را دنبال کند تا شاهد اُفت تحصیلی دانش آموزان نباشیم.

منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی محیط خانه را امن ترین مکان برای حفاظت در برابر ویروس کرونا دانست و اعلام نمود: همانطور که در رسانه های جمعی و فضای مجازی نحوه پیشگیری و اطلاع رسانی آن اجرا شده، مهمترین اقدام پیشگیرانه هر کدام از شهروندان می تواند آن باشد که منزل خودشان را به یک مکان امن تبدیل نمایند و تا خاتمه شیوع این ویروس مراقبت های لازم را داشته باشند و جز موارد ضروری به هیچ وجه منازل خود را ترک ننمایند.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1214

به "کمبود اقلام ضروری بهداشتی در مراکز توزیع شرق هرمزگان قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود اقلام ضروری بهداشتی در مراکز توزیع شرق هرمزگان قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید