کنداکتور شبکه نسیم تغییر کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، فصل جدید دست فرمون، برنامه با بابا، کارستون و کتاب باز برنامه های جدید شبکه نسیم در کنداکتور هستند.

کنداکتور شبکه نسیم تغییر کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، جدول پخش این شبکه با تغییرات عمده از شنبه 15 شهریور مهمان خانه های مردم خواهد بود. بر این اساس با اضافه شدن فصل جدید مسابقه دست فرمون، سری جدید کتاب باز، برنامه با بابا، کارستون و مجموعه نمایشی خانه سبز در کنار پخش شبانه چهل تیکه کنداکتور شبکه نسیم با رویکرد نشاط و سرگرمی کاملا تغییر خواهد نمود.

چهل تیکه

برنامه چهل تیکه به پخش خود به صورت شبانه ادامه می دهد و با میزبانی از چهره های فرهنگی و خاطره سازه دهه های گذشته، حس نوستالژیک را به نمایش خواهد گذاشت این برنامه با تهیه نمایندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمد رضا علیمردانی هر شب ساعت 23 پخش می گردد.

دست فرمون

سری جدید مسابقه دست فرمون با حضور علاقمندان و چهره های حرفه ای اتومبیلرانی و موتور سواری، از شنبه 15 شهریور به آنتن نسیم می آید. دست فرمون در این سری به لحاظ ساختاری تغییرات بسیاری داشته و با اضافه شدن بخش های متنوع، بر خلاف فصل نخست دست فرمون فقط محدود به مسابقه اتومبیل رانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه بر مسابقات اتومبیل رانی، شاهد رقابت موتورسواران و آرسی خواهند بود.

در این دوره، شروین یگانه، محسن جعفری، نادر جعفری، بیژن خراسانی و بهنام صفاریان به عنوان مربی و کارشناس در این فصل از دست فرمون حضور دارند.

شرکت نماینده های این فصل از بین 12 هزار نفر متقاضی و پس از چند مرحله راستی آزمایی و آنالیز های متعدد انتخاب و نهایتا 400 نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. کامران تفتی مجری این برنامه و محمود محمودی تهیه نمایندگی آنرا بر عهده دارند و هر شب ساعت 21:30 پخش می گردد.

با بابا

این برنامه جدید با تمرکز بر مهارت های ارتباطی پدر با فرزندان طراحی و فراوری شده است و در هر قسمت شاهد تعامل و همکاری پدرخانواده با فرزند خواهیم بود. با بابا شنبه تا سه شنبه به تهیه نمایندگی محمد جواد اسدی و کارگردانی مجید خسرو انجم در ساعت 20:45 از شبکه نسیم پخش می گردد.

کارستون

میثم درویشان پور در کارستون با حضور در فضا های کسب و کار، با گپ و گفت در مورد شغل و حرفه کارافرینان صحبت می نماید. هر برنامه با ارائه اطلاعات، فرایند تکامل شغل، نسبت آن حرفه با جامعه امروزی را از دریچه متفاوت به نمایش خواهد گذاشت و با آیتم نمایشی متنوع این امر را در فضایی طنز گونه منتقل خواهد نمود این برنامه چهارشنبه تا آدینه ساعت 20:45 به تهیه نمایندگی فرهاد خان استادی روی انتن می رود.

خانه سبز

خانه سبز، پیش بینی باکس سریال شبکه نسیم در روز های پایانی تابستان است که محصول کار مشترک بیژن بیرنگ و زنده یاد مسعود رسام است که روایت شیرین از یک زندگی ساده در فضایی ثابت و محدود است. خانه سبز با بازی زنده یادان خسرو شکیبایی، داریوش اسد زاده و حمیده خیر آبادی و همچنین مهرانه مهین ترابی، رامبد جوان، اکرم محمدی، آتنه فقیه نصیری و. داستان خانه ای است که مرد و زن (خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی) محور اصلی قصه هستند.

این مجموعه نمایشی از شنبه 15 شهریور هر شب ساعت 20 روی آنتن خواهد رفت.

کتاب باز

تا به امروز چهار فصل از کتاب باز با موضوع ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از شبکه نسیم پخش شده است. این برنامه با اجرای سروش صحت در سری پنجم مثل گذشته نگاهی حرفه ای به فعالان عرصه نشر و کتاب بازان دارد. کتاب باز با طرح مسائل تخصصی در چهارچوب برنامه توانسته مخاطبان خود را قانع کردن و تقویت کند.

کتاب باز با تهیه نمایندگی محمدرضا رضائیان و اجرای سروش صحت شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 از شبکه نسیم پخش می گردد.

نسیم آوا

پخش موسیقی های جذاب همراه با طرح اخرین رویداد ها در این عرصه، نسیم آوا را به برنامه ای تخصصی در حوزه موسیقی مبدل نموده است. این برنامه کوشش می نماید با تنوع در پخش اثارموسیقی، سلایق مختلف مخاطب را تامین و به آن متوجه باشد نسیم آوا با اجرای محمد رضا محبی پنجشنبه و آدینه ساعت 19 برای مخاطبان علاقمند پخش می گردد.

بی سیم

علاقمندان به دنیای مجازی، بازی ها رایانه ای و فضا های نوین سرگرمی را می توانند در بستری طنز مشاهده نمایند. نمایش، آنالیز ترند های شبکه های اجتماعی، معرفی سایت و نرم افزار، اخبار و تازه های فناوری و آنالیز بازی های ویدئویی و بردگیم ها بخش های دیگر این برنامه را تشکیل می دهند.

بی سیم به تهیه نمایندگی سید مصعب لواسانی و نقش آفرینی متین نصیری روز های فرد ساعت 18:30 پخش می گردد.

نسیم دانش

نسیم دانش، آخرین دستاورد های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان را در عرصه های داخلی به مخاطبان معرفی می نماید و کوشش دارد تا فرهنگ علم و فناوری را ترویج کند. این برنامه به فعالیت های دانش بنیان، تجاری سازی و فراوری ثروت از علم می پردازد. نسیم دانش به تهیه نمایندگی روزبه زاهدی و اجرا آریا طاهری روز های زوج ساعت 18:30 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7505

به "کنداکتور شبکه نسیم تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنداکتور شبکه نسیم تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید