کوالکام و OnePlus، پردازنده وان پلاس نورد را اعلام کردند

به گزارش اکسپرس بلاگ، شایعات درباره گوشی میان رده جدید وان پلاس تمامی ندارد و ماجرا وقتی پیچیده تر می شود که خود وان پلاس هم وارد این داستان می شود و چیزهای مختلف درباره گوشی آینده خود را لو می دهد. در واقع این یک جور استراتژی بازاریابی است که شرکت ها خودشان وارد میدان می شوند و با انتشار هر روزه اطلاعات جدید از محصولات آینده خود، اخبار و توجهات را به سمت خود جلب می کنند. یکی از مواردی که تا به امروز در مورد آن شک های زیادی وجود داشته، پردازنده گوشی وان پلاس نورد بوده است.

کوالکام و OnePlus، پردازنده وان پلاس نورد را اعلام کردند

ابتدا گفته می شد که وان پلاس می خواهد از پردازنده مدیاتک Dimensity 1000 استفاده کند ولی بعد ها در شایعات دیگر، شنیده شد که قرار است شاهد پردازنده اسنپدراگن 765G در این گوشی باشیم. حالا اما جای هیچ شک و تردیدی باقی نمانده چراکه هر دو شرکت وان پلاس و کوالکام، پردازنده استفاده شده در وان پلاس نورد را تایید کرده اند.

درواقع ماجرا از یک توییت حساب کاربری کوالکام در اروپا شروع شده که حالا آن توییت پاک شده است. در متن این توییت، حساب کاربری کوالکام گفته بود که از همکاری با وان پلاس روی پروژه جدید این شرکت، هیجان زده هستند. با این توییت آن ها به نوعی تایید کردند که میان رده جدید وان پلاس نه تنها از 5G پشتیبانی می کند بلکه پردازنده کوالکام در آن استفاده خواهد شد.

اگرچه این توییت پس از مدتی حذف شد چراکه به نظر اشتباهی منتشر شده بود! اما ساعاتی بعد، Carl Pei، موسس وان پلاس، در مصاحبه با TechRadar گفت که گوشی نورد قرار است از پردازنده اسنپدراگن 765G استفاده کند. شما درباره تلاش جدید وان پلاس برای ورود به بازار گوشی های میان رده چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5445

به "کوالکام و OnePlus، پردازنده وان پلاس نورد را اعلام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوالکام و OnePlus، پردازنده وان پلاس نورد را اعلام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید