گل گهر قدم اول را محکم برداشت

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز در ابتدای صحبت هایش گفت: در رابطه با شرایط بازی باید یک تبریک و خدا قوت بزرگ به بچه های تیم مان عرض کنم، بازی بسیار با کیفیت و جانداری بود.

گل گهر قدم اول را محکم برداشت

وی با اشاره به اینکه هفته اول بود و با شناخت کمی وارد بازی شدیم و تیم فیروز کریمی هم بسیار فوتبال بلد و خطرناکی بود، افزود: خدا را شکر زود به گل رسیدیم و شرایط بازی را در دست گرفتیم، کنترل بازی از طریق بازیکنانمان خوب انجام شد و به گل های بعدی رسیدیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر در مورد نیمه دوم بازی عنوان نمود: در نیمه دوم هم شرایط بازی تحت کنترل ما بود اما طبق معمول فوتبال، تیم تراکتور هم صاحب موقعیت شد و بازی را در مواقعی تحت کنترل گرفت.

وی ادامه داد: سعی کردیم شرایط بازی را به سمتی ببریم که در نیمه دوم گاهی عقب بنشینیم و بتوانیم از ضد حملاتمان بیشتر استفاده کنیم. این کار را خوب انجام دادیم و موقعیت های زیادی هم در نیمه دوم به دست آوردیم.

سرآسیایی در مورد پنالتی تراکتور گفت: نباید این گل را دریافت می کردیم، باید عادت کنیم در شرایط بازی، حتی بازی های که با تعداد گل زیاد جلو هستیم، گل دریافت نکنیم.

وی در مورد داوری بازی گفت: در یک صحنه من فکر می کنم مشکوک بود، فیلم بازی هم دیدیم، علی رغم اینکه داور بسیار خوب سوت زد و بازی را تحت کنترل داشت اما آنجا توپ مشکوک بود. البته درست هم نمی شود تشخیص داد، توپ بین سه نفر بود و چیزی که ما دیدیم پنالتی نبود اما به نظر داور احترام خواهیم گذاشت و خیلی خوشحالم از اینکه قدم اول را خیلی محکم برداشتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 18044

به "گل گهر قدم اول را محکم برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل گهر قدم اول را محکم برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید