گوا شگفتی لیگ قهرمانان است، بازی راحتی نداریم

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و گوا هند در هفته سوم بازی های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: من فکر می کنم هر نتیجه ای که به دست می آید حاصل کوشش مجموعه تیم است. نتایجی که پرسپولیس در چندسال اخیر گرفته است به خاطر وجود نسل خوب فوتبالی است. نسل بازیکنان مبارزه طلب و پیروزی طلب که همواره برای بردن جنگیده اند و هرگز تسلیم نشده اند.

گوا شگفتی لیگ قهرمانان است، بازی راحتی نداریم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

وی توضیح داد: حضور بازیکنان شجاع مهم ترین دلیل این موفقیت ها بوده است و سپس هم حضور مربیان و مسئولانی که یاری نموده اند. در کنار این موضوع انرژی مثبتی که طرفداران به تیم می داده اند جزو عوامل موثری بوده که پرسپولیس در سال های اخیر گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: دو بازی که از بازیکنان تیم گوا دیدم نشان داد که تیمی کاملا منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا هستند. سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا همین تیم هستند. آنها از لحاظ روحی و تاکتیکی به مرحله خیلی خوبی رسیدند.

وی درباره نتایج این تیم در دو بازی ابتدایی خود توضیح داد: دو تساوی که گرفتند شانسی نبوده است و بر اساس لیاقت و شایستگی خود به آن رسیدند. بازی راحتی نخواهیم داشت. باید تمرکز داشته باشیم. گوا در انتقال توپ به خط حمله خیلی خطرناک است.

گل محمدی تاکید نمود: خیلی بازی سختی خواهیم داشت. باید مراقب ضد حملات بازیکنان گوا آنها باشیم. تمرکز آنها باید بالا باشد. مطمئنم اگر تمرکز خوبی داشته باشیم و نسبت به بازی های قبلی بیشتر بدویم و بجنگیم می توانیم مقابل گوا پیروز شویم.

سرمربی سرخپوشان درباره عملکرد قابل توجه دروازه بان گوا هند تاکید نمود: مطمئن هستم موقعیت گل جلوی گوا خواهیم داشت. البته این موقعیت ها سخت به دست می آید و باید استفاده خوب از آنها کنیم. تمرینات گلزنی داشتیم و دروازه بان گوا یکی از بهترین های آنهاست و ستاره بود. چیزی که مهم است داشتن تمرکز در زدن ضربات آخر است. اگر دقت داشته باشیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم از موقعیت های خودمان خوب استفاده کنیم. ضروری است از فضای عمق و کناره های زمین گوا با پاس های کوتاه استفاده کنیم. فکر می کنم رقابت خیلی خوبی بین مهاجمان پرسپولیس و دفاع گوا خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13137

به "گوا شگفتی لیگ قهرمانان است، بازی راحتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوا شگفتی لیگ قهرمانان است، بازی راحتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید