214 مرکز اقامتی اردبیل برای استفاده مسافران نوروزی ساماندهی شده است

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: 214 مرکز اقامتی شامل 28 هتل، 85 هتل آپارتمان و 101 مهمان پذیر برای استفاده میهمانان نوروزی در سطح استان اردبیل ساماندهی شده است.

214 مرکز اقامتی اردبیل برای استفاده مسافران نوروزی ساماندهی شده است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

جعفر بذری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل گفت: 12 هزار تخت در مراکز اقامتی رسمی که شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیر می شود برای استقاده مسافران در عید نوروز پیش بینی شده که تا به امروز فقط 30 درصد تخت ها پر شده است.

وی گفت: این تخت ها در قالب 214 مرکز اقامتی ساماندهی شده که شامل 28 هتل، 85 هتل آپارتمان و 101 مهمان پذیر بوده که امسال اقامت در این مراکز نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 70 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل اضافه کرد: تمامی این مراکز زیر نظر جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان اردبیل بوده و دارای پروانه بهره برداری هستند که ملزم به رعایت دستورالعمل ها در زمینه قیمت گذاری بوده و هم اکنون نیز تخت ها با 40 درصد تخفیف ارائه می شود.

بذری شرح داد: در مورد خانه های مسافر که به صورت اجاره ای در برخی از شهرها به ویژه شهرستان سرعین در اختیار مسافران قرار می گیرد با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان برای ساماندهی این خانه ها اقدام کردیم که این طرح حدود 10 روز پیش شروع شده و تا به امروز حدود 80 مورد ساماندهی و بیمه شده اند.

وی بیان کرد: با همکاری شورای تأمین شهرستان سرعین جارچی های ورودی شهر ساماندهی شده و کیوسک های ویژه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در6 نقطه شهر سرعین ایجاد شده و افرادی که مسافران را راهنمایی می کنند دارای لباس، کلاه ویژه و کارت شناسایی هستند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3343

به "214 مرکز اقامتی اردبیل برای استفاده مسافران نوروزی ساماندهی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "214 مرکز اقامتی اردبیل برای استفاده مسافران نوروزی ساماندهی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید