آیپد 14 اینچی اپل احتمالاً با نمایشگر پروموشن عرضه نخواهد شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، هفته گذشته، راس یانگ، یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری و صنعت نمایشگر تأیید کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه ی آیپد پروی 14.1 اینچی نو است. اکنون اما او نظر خود را تغییر داده و می گوید که این محصول ممکن است یک آیپد نو باشد.

آیپد 14 اینچی اپل احتمالاً با نمایشگر پروموشن عرضه نخواهد شد

یانگ در توییتی که امروز با سوپر فالوورهای خود به اشتراک گذاشت، اظهار داشت که آیپد 14 اینچی نو اپل نمایشگر Mini-LED دریافت نخواهد نمود. او بعلاوه گفت که آیپد 14 اینچی اپل بعید است که به نمایشگر پروموشن نیز مجهز گردد. از آنجایی که همه آیپد پروهای عرضه شده این شرکت از سال 2017 مجهز به نمایشگرهای پروموشن هستند، برای همین این تحلیلگر بهره گیری از نمایشگر پروموشن برای آیپدها را، امری بعید تلقی می نماید.

این مقوله که بزرگ ترین آیپد اپل ممکن است مدل پرو نباشد، بسیار عجیب به نظر می رسد. اما یانگ جزئیات زیادی را در خصوص محصولات آینده اپل فاش نموده است. به گفته او، آیپدهای نو اپل احتمالاً در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهند شد. یانگ در توییت دیگری که امروز با سوپر فالوورهای خود به اشتراک گذاشت، بعلاوه تأکید کرد که انتظار نمی رود آیپد پروی 11 اینچی نو از نمایشگر پروموشن بهره ببرد. این در حالی است که آیپد پروی 12.9 اینچی این شرکت که در سال 2021 معرفی گردید، مجهز به نمایشگر پروموشن است.

جدا از این موضوع، انتظار می رود که غول فناوری آمریکایی مدل های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو خود را اواخر سال جاری با تراشه تازه معرفی گردیده M2 به روزرسانی کند. نوترین پیش بینی ها و نظرات مارک گورمن، روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ، ضمن تأیید این خبر به برنامه های احتمالی اپل و زمان رونمایی از آیپد پروهای نو این شرکت اشاره می نماید. او در بخش پرسش و پاسخ نوترین نسخه از خبرنامه هفتگی PowerOn گفت که انتظار دارد اپل آیپد پروهای خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر ماه) با تراشه های M2، پشتیبانی از شارژ بی سیم و ارتقاء سیستم دوربین به روزرسانی کند.

این روزنامه نگار معروف سال گذشته نیز اعلام نموده بود که اپل در حال آنالیز عرضه آیپدهایی با نمایشگرهای بزرگ تر است، اما در ادامه گفت که بعید است این آیپدها قبل از سال 2023 وارد بازار شوند، زیرا توجه و هدف فعلی اپل همچنان معطوف به عرضه آیپد پرو بازطراحی شده در میزان های فعلی برای سال 2022 است.

بر اساس نوترین اطلاعات منتشر شده، آیپد پرو 2022 با طراحی نوی وارد بازار تبلت های هوشمند خواهد شد.بنابر گزارش MyDrivers، آیپد پرو 2022 از هر 4 طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهد داشت. از آنجایی که این حاشیه ها بسیار کوچک شده اند، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می نماید. غول کوپرتینویی از رویکرد مشابه ای در مک بوک پرو M1 و M1 مکس استفاده خواهد نمود؛ یعنی حاشیه های نمایشگر را باریک و در عین حال از بریدگی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد. بعلاوه انتظار می رود که تکنولوژی فیس آیدی در این تبلت همچون نسل قبلی به کار خود ادامه دهد.

طبیعتاً انتظار داریم تبلت نو اپل با تراشه تازه معرفی گردیده M2 در اختیار کاربران قرار بگیرد. به ادعای اپل عملکرد این پردازنده 18 درصد سریع تر از نسل قبلی است. محصولاتی که از این پردازنده به عنوان قلب تپنده بهره می برند، می توانند از 50 درصد حافظه پهنای باند بیشتر نسبت به M1 بهره مند شوند. بعلاوه حداکثر حافظه رم 24 گیگابایتی درون این تراشه تعبیه شده که بسیار فوق العاده است. پردازنده گرافیکی تراشه M2 اپل 10 هسته ای است و نسبت به نسل قبلی خود در حدود 35 درصد عملکرد گرافیکی بهتری دارد.

جدا از این تراشه قدرتمند، احتمالاً آیپد پرو 2022 مجهز به صفحه نمایش اولد دو لایه است که روشنایی و مقاومت فوق العاده ای دارد. روی هم رفته در این نوع نمایشگرها، دو لایه ساطع کننده نور وجود دارد که همین رویکرد روشنایی آن ها را تا دو برابر افزایش می دهد. باید خاطرنشان کنیم نمایشگرهای اولد موجود در آیفون ها از ساختار یک لایه بهره می برند. با توجه به اینکه هزینه ساخت چنین نمایشگرهایی بسیار بالا است، اپل میخواهد فقط برای آیپد پرو و مدل های مک بوک پرو از این فناوری بهره ببرد. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص محصولات اپل منتشر می گردد.

A16 در آیفون 14 پرو تا چه میزان از A15 سریع تر و قدرتمندتر است؟

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 23571

به "آیپد 14 اینچی اپل احتمالاً با نمایشگر پروموشن عرضه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد 14 اینچی اپل احتمالاً با نمایشگر پروموشن عرضه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید