مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه خواهد شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل به تازگی اعلام نموده که اپل میخواهد در آینده مک بوک ایر را با نمایشگر Mini-LED عرضه کند. همان گونه که می دانید مک بوک ایر اپل در واقع لپ تاپی است که برای کاربران عادی توسعه داده شده است. گویا اپل میخواهد تا این مک بوک را در سال آینده به بازار عرضه کند.

مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه خواهد شد

مینگ چی کو در گزارش خود به سرمایه گذاران که توسط سایت MacRumors بدست آمده، گفته است:

ما انتظار دارین که اپل در سال 2022 در مک بوک ایر جدید از نمایشگر Mini-LED استفاده کند، در واقع اپل با این کار استفاده از نمایشگر Mini-LED را در مک بوک هایش گسترش خواهد داد. البته برخلاف مک بوک ها، تنها در مدل های رده بالای آیپد پرو از نمایشگر Mini-LED استفاده خواهد شد و استفاده از این نمایشگر در آیپد ها در مقایسه با مک بوک ها، کمتر است.

با توجه به برنامه های اپل می توانیم بگوییم که این مک بوک ایر همچنین دارای تراشه اپل سیلیکون خواهد بود. کو عقیده دارد با توجه به اینکه قیمت تراشه های اپل سیلیکون در مقایسه با پردازنده های اینتل بسیار کمتر است، اپل می تواند افزایش هزینه به وجود آمده به دلیل استفاده از نمایشگر Mini-LED در مک بوک ها را با استفاده از تراشه اپل سیلیکون در آن ها، جبران کند.

کو در سال گذشته گفته بود که عقیده دارد اپل مک بوک ایر مجهز به نمایشگر Mini-LED را در سال 2022 عرضه خواهد نمود. او همچنین گفته بود که انتظار دارد اپل در آینده از دو مدل مک بوک پرو با طراحی جدید رونمایی کند.

او در صحبت هایش به این موضوع اشاره نموده بود که به احتمال زیاد این مدل های جدید مک بوک پرو دارای نمایشگر Mini-LED هستند. او صحبت هایی را هم درباره زمان رونمایی از این مک بوک پرو های جدید مطرح نموده و گفته بود که اپل میخواهد تا در نیمه دوم سال جاری از این دستگاه ها رونمایی کند.

در گزارش منتشر شده کو تأکید نموده است که تأمین کنندگان بسیار زیادی از انجام این کار توسط اپل و استفاده گسترده این شرکت از نمایشگر های Mini-LED در محصولاتش، سود خواهند برد.

  • اپل ممکن است یک ویژگی بسیار محبوب را به کل خانواده آیفون 13 اضافه کند

کو درباره این موضوع می گوید: ما انتظار داریم که عرضه مک بوک پرو با نمایشگر Mini-LED باعث افزایش عرضه نمایشگر های Mini-LED در نیمه دوم سال 2021 گردد. همچنین فراوری نمایشگر Mini-LED برای مک بوک در مقایسه با آیپد آسان تر است. ما پیش بینی می کنیم که در سال 2021 و 2022 به ترتیب 10 میلیون و 20 تا 30 میلیون نمایشگر Mini-LED عرضه گردد.

علاوه بر برخورداری از نمایشگر Mini-LED و تراشه اپل سیلیکون، کو پیش بینی های دیگری را هم درباره ویژگی های مک بوک پرو های بعدی مطرح نموده است. او گفته است که مک بوک پرو بعدی دارای طراحی ظاهری با لبه های صاف در بالا و پایین، پورت HDMI و کارت خوان SD، پورت شارژ آهن ربایی MagSafe به همراه کابل شارژر آهن ربایی و دکمه های فیزیکی فانکشن به جای تاچ بار خواهد بود.

علاوه بر کو، تحلیلگر نشریه بلومبرگ، Mark Gurman، هم بسیاری از این اطلاعات مطرح شده توسط کو را تأیید نموده است. در واقع Gurman اولین کسی بود که از بازگشت دوباره کارت خوان SD به مک بوک ها اطلاع داد.

کو در گزارش جدید خود این موضوع را مطرح نموده است که اپل میخواهد فراوری انبوه آیپد پرو 12.9 اینچ با نمایشگر Mini-LED را در نیمه دوم ماه آوریل (فروردین) شروع کند. کو همچنین مدعی شده است که آیپد ایر با نمایشگر OLED در سال 2022 عرضه خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می رسد که از نمایشگر Mini-LED تنها در آیپد پرو های اپل استفاده خواهد شد.

  • آیپد پرو جدید با پورت تاندربولت و نمایشگر mini-LED به زودی معرفی می گردد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12523

به "مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید