اردوهای تیم ملی قایقرانی در سه کشور برگزار می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران: رئیس فدراسیون قایقرانی ایران از برگزاری اردوهای تیم ملی قایقرانی برای کسب سهمیه المپیک در کشورهای پرتغال، چین و اسپانیا اطلاع داد.

اردوهای تیم ملی قایقرانی در سه کشور برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران از سمنان، غلامرضا امینی ظهر امروز در حاشیه مجمع عمومی هیئت قایقرانی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی قایقرانی زمستان سال جاری در کشورهای پرتغال، چین و اسپانیا برنامه ریزی شده است.

وی بابیان اینکه این اردوها در رشته های مختلف قایقرانی برگزار می گردد، توضیح داد: این فدراسیون نفرات تیم ملی برای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک را از هم جدا نموده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران با اشاره به اینکه قایقرانان دختر و پسر در رشته های مختلف از اواخر دی ماه در اردوهای تیم ملی در خارج از کشور شرکت می نمایند، اضافه نمود: رقابت های کسب سهمیه در شهریور و مهر سال آینده برگزار می گردد.

امینی بابیان اینکه رقابت های کاپ جهانی در اردیبهشت و خرداد انجام می گردد، گفت: قایقرانی ایران توانایی رقابت در عرصه جهانی را دارند.

وی با اشاره به اینکه کاروان قایقرانی ایران در بازی های آسیایی اینچئون عملکرد خوبی داشت و به مدال های زیادی رسید، توضیح داد: خیلی ها اعتقاد داشتند که قایقرانی بیش از دو مدال طلا خواهد داشت اما کسب تعداد زیاد مدال توسط ورزشکاران مختلف باعث شد تا رضایت از عملکرد پاروزنان بیشتر گردد.

وی بابیان اینکه قایقران های ما همه در بازی های آسیایی در فینال بودند و می توانستند مدال بگیرند، گفت: هرچه بیشتر سرمایه گذاری انجام گردد نتایج بهتری کسب می کنیم.

وی تأکید کرد: قایقران های ما توانایی حضور در عرصه بین المللی دارند و می توانند به مدال های جهانی برسند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران اعلام کرد: قایقرانی پس از کشتی با کسب 9 مدال بیشترین مدال ها را برای ایران کسب کرد و به علت بعضی سهل انگاری متأسفانه رنگ مدال می توانست از مدال های کسب شده پررنگ تر باشد که این امر ناشی از اشتباهات فردی بوده است.

امینی با اشاره به اینکه استان سمنان نیز می تواند در رشته قایقرانی پیروز باشد، اضافه نمود: این استان در قایقرانی دارای بضاعت خوبی است اما احتیاج به حمایت و پشتیبانی دارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران اعلام کرد: استفاده از استخرها و سدهای موجود می توان این رشته را در این گونه استان ها نیز توسعه داد و کسب بیشترین مدال از استان های همدان و کرمانشاه در رقابت های سال گذشته ازبکستان نشان می دهد که استان های کشور می توانند در این رشته نیز فعال تر شوند.

ر

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 112

به "اردوهای تیم ملی قایقرانی در سه کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوهای تیم ملی قایقرانی در سه کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید