اشتباه داوری نبود استقلال در وقت قانونی پیروز می شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی غروب چهارشنبه سرخابی های تهران در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان مجیدی در ضیافت پنالتی ها برنده این ملاقات عظیم شده تا بار دیگر راهی فینال جام حذفی کشور شوند.

اشتباه داوری نبود استقلال در وقت قانونی پیروز می شد

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در مورد این ملاقات به خبرنگاران گفت: بازی خوبی از دو تیم مشاهده کردیم و به جز دقایقی از نیمه دوم که بازی افت نموده بود، در سایر دقایق هر دو تیم با میل به پیروزی در زمین کوشش کردند. اوج هیجان را در دقایق خاتمهی بازی دیدیم که دو گل زیبا هم در آن ثانیه های آخر به ثمر رسید تا یک بازی دراماتیک را ببینیم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و اگر بی رحمی فوتبال نبود آنها باید در خاتمه نیمه اول 4 بر صفر به رختکن می رفتند نه یک بر صفر. چند موقعیت را بچه های خودمان از دست دادند و دروازه بان پرسپولیس هم در چند موقعیت واکنش های خوبی داشت.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: در شبی که همه بازیکنان استقلال خوب بودند، علی کریمی در نیمه اول بهترین بازیکن زمین بود و به خوبی کارگردانی و طراحی آبی ها را بر عهده داشت. تعویض اول پرسپولیس تعویض خوبی بود و تعادل را در مرکز زمین برقرار کرد. قائدی هم واقعا یک شب رویایی را سپری کرد تا یک کابوس واقعی برای مدافعان پرسپولیس باشد. با همه اینها به نظر من بهترین بازیکن زمین در این بازی میلیچ بود. میلیچ دو بار پاس گل داد و یک پنالتی حساس را هم گل کرد تا نقش پررنگی در این پیروزی داشته باشد.

کارگرجم در مورد داوری این بازی گفت: حیدری در جریان بازی اشتباهات تاثیرگذاری داشت که اگر نبود یا کمتر بود استقلال در طول نود دقیقه به یک پیروزی خوب و با ارزش دست پیدا می کرد.

وی اضافه نمود: داور با بازیکنان پرسپولیس مهربان تر بود و در دادن کارت به برخی از آنها مماشات کرد. به نظر من سیامک نعمتی در همان نیمه اول باید اخراج می شد و در حالی که بازی یک بر صفر به سود استقلال بود یک پنالتی واضح را هم روی فرشید اسماعیلی نگرفت.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: استقلال از سد سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی عبور کرد و طی کردن این راستا سخت آنها را مستحق قهرمانی در این جام می نماید و امیدوارم روز 13 شهریور آنها به آنچه استحقاقش را دارند در شهر مشهد برسند.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7450

به "اشتباه داوری نبود استقلال در وقت قانونی پیروز می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه داوری نبود استقلال در وقت قانونی پیروز می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید