اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/مازندران با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور پارک علم و فناوری مازندران کاهش آسیب وارده بر کسب و کارهای، بسته حمایتی ویژه برای هسته ها و واحدهای مستقر در نظر گرفته است.

اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

دکتر علی معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم حمایت از شرکت های فناور، بسته حمایتی به شرکت های مستقر پارک علم و فناوری مازندران اختصاص یافت.

وی از جمله برنامه های حمایتی را تخفیف 100 درصدی اجاره بهای دفاتر برای فروردین 99 و تعویق سه ماهه اعتبارهای حمایتی که سر رسید آن ها سه ماه اول سال 99 مطرح نمود.

رییس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت: تخفیف 30 درصدی اسفند 98، 70 درصدی اجاره بها دفاتر برای اردیبهشت 99، تخفیف 40 درصدی اجاره بهای دفاتر برای خرداد 99 و تخصیص آنی اعتبار حمایتی برای شرکت هایی که برای مقابله با کرونا اقدامات موثر انجام داده و خواهند داد از دیگر برنامه ها است.

معتمدزادگان گفت: کمک به تسهیل صدور مجوزهای قانونی در سطح استان و کشور برای شرکت هایی که در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با کرونا فعال شدند و اعطای تسهیلات و سرمایه در گردش به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بسته به شرایط شرکت و افزایش سطح حمایت از شرکت هایی که تعدیل نیروی کار نداشته باشند از برنامه های حمایتی دیگر است.

وی ادامه داد: تمدید کلیه قراردادهایی که در سه ماهه ابتدایی سال جاری به اتمام می رسند و درخواست فسخ قرارداد شرکت ها به طور الکترونیک دریافت و کارسازی می شود (تبادل و امضای حضوری مستندات در صورت اتمام قرنطینه از ابتدای تیرماه انجام خواهد شد).

رییس پارک علم و فناوری مازندران ایجاد بستر آنلاین خرید و فروش اینترنتی رایگان برای کسب کارهای داخل شهر ساری (بازارچه) توسط شبکه نواوری و فناوری مازندران، برگزاری جلسات آنلاین گروهی با شرکت ها به طور مستمر و تلاش در حفظ روحیه آن ها و کمک به حل مسائل ایجاد شده، به اشتراک گذاری مطالب مرتبط با دورکاری و توصیه های اجرایی در حفظ فعالیت شرکت، تداوم برنامه های آموزشی به صورت آنلاین، ارائه خدمات جاری به صورت آنلاین (حتی المقدور)، نظیر جلسات جذب پذیرش و نظارت و ارزیابی از جزییات برنامه حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده پارک علم و فناوری مازندران برای هسته ها و واحدهای فناور است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2579

به "اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید