اعلام زمان انتخابات باشگاه بارسلونا، فرصت یک هفته ای رئیس جدید برای مذاکره با مسی

به گزارش اکسپرس بلاگ، زمان دقیق انتخابات پیش روی ریاست باشگاه بارسلونا تعیین و اعلام شد.

اعلام زمان انتخابات باشگاه بارسلونا، فرصت یک هفته ای رئیس جدید برای مذاکره با مسی

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای گفت زمان برگزاری انتخابات پیش روی ریاست باشگاه در تاریخ 24 ژانویه (5 بهمن) خواهد بود. این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه بارسلونا تنها یک هفته فرصت دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات زمستانی با لیونل مسی برای تمدید قراردادش به توافق برسد، در غیر اینصورت این فوق ستاره آرژانتینی در ماه ژانویه می تواند با باشگاه های دیگر مذاکره کند و در سرانجام فصل جاری با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

خوسپ ماریا بارتومئو اخیراً پس از برگزاری جلسه ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا، در حالی که پنج ماه به سرانجام دوران ریاستش بر این باشگاه کاتالونیایی مانده بود از سمت ریاست این باشگاه استعفا کرد. در ادامه کارلس توسکتس به عنوان رئیس موقت این باشگاه تا انتخابات بعدی باشگاه معرفی شد.

در حال حاضر خوان لاپورتا، جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هستند که گفته می شود فونت شانس بیشتری نسبت به بقیه برای پیروزی در این انتخابات دارد.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا، کمپین انتخاباتی هم از تاریخ 15 ژانویه (26 دی) آغاز و تا روز انتخابات یعنی 22 ژانویه (5 بهمن) ادامه خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10064

به "اعلام زمان انتخابات باشگاه بارسلونا، فرصت یک هفته ای رئیس جدید برای مذاکره با مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان انتخابات باشگاه بارسلونا، فرصت یک هفته ای رئیس جدید برای مذاکره با مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید