تمدید قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023؛ پپ در سیتی خواهد ماند

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که از سال 2016 هدایت این تیم را برعهده دارد، همچنان در این باشگاه خواهد ماند.

تمدید قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023؛ پپ در سیتی خواهد ماند

به گزارش خبرنگاران، قرارداد پپ گواردیولا به مدت دو سال دیگر و تا خاتمه ژوئن 2023 با منچسترسیتی تمدید شد. قرارداد پیشین گواردیولا تا خاتمه فصل 21-2020 اعتبار داشت. این سرمربی 49 ساله پس از تمدید قراردادش با منچسترسیتی گفت:

از زمانی که به منچسترسیتی آمدم، با استقبال گرم مردم منچستر، هواداران منچسترسیتی و افراد حاضر در باشگاه از جمله بازیکنان، کارکنان باشگاه، رییس و مالک باشگاه روبرو شدم. از آن زمان ما به اهداف و موفقیت های زیادی در کنار یکدیگر رسیده ایم. برخوردار بودن از این حمایت، بهترین چیزی است که یک مربی می تواند داشته باشد. از همه امکانات برای خوب کار کردن بهره مند هستم و از اعتمادی که سران باشگاه به من داشتند، سپاسگزارم. خوشحالم که دو سال دیگر هم به کارم در باشگاه ادامه خواهم داد. چالش پیش روی ما در راستا آینده، بهبود و تکامل است و خوشحالم که می توانم در این امر به منچسترسیتی کمک کنم.

پپ گواردیولا پس از شایعات زیادی که در خصوص آینده اش منتشر شده بود، می تواند یک فصل دیگر نیز در جمع سیتیزن ها باقی بماند. پپ گواردیولا بر سر تمدید قراردادش با منچسترسیتی به توافق دست یافته است. درحالیکه تنها هفت ماه تا خاتمه قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی باقی مانده، انتخابات ریاست بارسلونا که در ماه ژانویه برگزار می شود شایعات زیادی در خصوص آینده کاری گواردیولا ایجاد کرده است. در فاصله ایجاد شده برای برگزاری مسابقات ملی، پپ گواردیولا با مسئولین منچسترسیتی به مذاکره پرداخت و موافقت خود را برای تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام کرد. گواردیولا در فصل 2021/22 نیز سرمربی منچسترسیتی خواهد بود و بدین ترتیب مدت زمان حضور این مربی 49 ساله در سیتی، به شش فصل خواهد رسید. منچسترسیتی پیش از این از تمدید قرارداد گواردیولا ناامید شده بود، ولی اکنون سیتی می تواند بار دیگر برای جذب لیونل مسی ستاره ناراضی بارسلونا اقدام کند و حتی برای جلوگیری از جدایی او به صورت بازیکن آزاد در خاتمه فصل، مدیران بارسلونا ممکن است در ماه ژانویه پای میز مذاکره با سیتی بنشینند.

پپ سال 2016 بود که هدایت سیتی را قبول کرد و توانسته در 4 سال گذشته این تیم را دو بار قهرمان لیگ برتر کند و افتخارات دیگر از جمله فتح جام حذفی، سوپرکاپ و جام اتحادیه را نیز کسب کرده است. تنها ناکامی پپ در سیتی به لیگ قهرمانان مربوط می شود. او همیشه با سیتی پیش از نیمه نهایی این رقابت ها کنار رفته است ولی امیدوار است فصل جاری به این طلسم خاتمه دهد.

گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسا بود و سال 2013 نیز هدایت بایرن را قبول کرد. او در هیچ باشگاهی بیش از 4 سال مربیگری نکرده بود ولی اکنون پنجمین فصل حضورش روی نیمکت سیتی را پشت سر می گذارد. پپ چندی پیش در یک نشست خبری بازگشت به بارسلونا را رد کرد و گفت تمایل دارد در سیتی به کارش ادامه دهد. حالا او تصمیم قطعی خود برای تمدید را گرفته و حداقل تا 2022 روی نیمکت سیتی خواهد بود. بدون شک ماندن پپ در سیتی خبر خوبی برای بارسلونا نیست چرا که شانس پیوستن مسی به این باشگاه را بیش از پیش افزایش خواهد داد. گفته می شود اکنون سیتی جدی تر از همیشه قصد دارد ژانویه پیشنهادی وسوسه کننده به لیونل مسی ارائه دهد. مسی تابستان نیز قرار بود به سیتی برود ولی در نهایت ماندنی شد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9788

به "تمدید قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023؛ پپ در سیتی خواهد ماند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تمدید قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023؛ پپ در سیتی خواهد ماند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023؛ پپ در سیتی خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید