اوج هیجان در مادرید ، کار سخت زنبور ها برابر پاریسی ها

به گزارش اکسپرس بلاگ، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دور حذفی امشب با برگزاری 2 ملاقات پیگیری می گردد.

اوج هیجان در مادرید ، کار سخت زنبور ها برابر پاریسی ها

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ،رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پس از چند وقت دوباره از امشب شروع می شود و مرحله حذفی این رقابت ها هم به طور رسمی شروع می شود. این رقابت ها امشب شاهد برگزاری 2 ملاقات است و تیم های راه یافته به دور دوم مسابقات برابر یکدیگر صف آرایی می نمایند. لیگ قهرمانان اروپا فردا شب هم با انجام دو ملاقات دیگر پیگیری می شود تا هفته نخست این رقابت ها به سرانجام برسد، پس از آن هشت تیم دیگر برتر قاره سبز در هفته دیگر به مصاف یکدیگر می فرایند.

نخستین ملاقات امشب مصاف تیم های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن است، زنبور ها این روز ها شرایط نسبتا خوبی در بوندس لیگا آلمان دارند و توانستند صندلی شان در جدول رده بندی را نسبت به هفته های قبل بهتر نمایند، آن ها امروز میزبان پاری سن ژرمن هستند، پاریسی ها هم در طرف مقابل شرایط خوبی دارند و همانند فصل های گذشته در رقابت های لوشامپیونه فرانسه صدرنشین هستند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در گروه نخست این رقابت ها با تیم های فوتبال رئال مادرید، کلوب بروژ و گالاتاسرای هم گروه بود و در نهایت با کسب 16 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور حذفی رسید، تنها نتیجه آن ها که باعث شد امتیاز از دست بدهند، ملاقات مقابل رئال مادرید بود که آن هم در سانتیاگو برنابئو و در قلب مادرید به تساوی کشیده شد. پاریسی ها در دور گروهی این مسابقات 17 گل زدند و تنها 2 گل دریافت کردند که آن هم به همان تساوی 2 -2 برابر رئال مادرید باز می شود، شاگردان توخل شرایط خوبی دارند و امیدوارند در این دور از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نتایج به مراتب بهتری هم کسب نمایند.

دورتموند در طرف مقابل، اما شرایط متفاوتی دارد،آن ها با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم گروهشان پس از بارسلونا به مرحله حذفی رسیدند و تا روز آخر هم جدال سختی برای صعودشان به دور حذفی داشتند. زنبور ها در دور گروهی و در مجموع 6 بازی که به میدان رفتند 8 گل زدند و 8 گل هم دریافت کردند که این مسئله نشان دهنده آن است که نماینده آلمان دفاع خیلی خوبی در این رقابت ها نداشته است.

  • پاریسی ها در 5 ملاقات گذشته شان 4 برد و یک تساوی داشته اند این در حالی است که آمار مشابه برای دورتموند 3 برد و 2 باخت بوده است.
  • برنارت، رویس و دلنی برای دورتموند و دیالو و داگبا برای پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب هستند.
  • آخرین جدال 2 تیم درست به 10 سال پیش یعنی سال 2010 بازمی شود که 2 تیم در رقابت های لیگ اروپا باهم بازی کردند که حاصل آن 2 تساوی 1-1 و 0-0 بوده است.

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و لیورپول در دیگر ملاقات امشب به مصاف یکدیگر می فرایند، این بازی هم دیدنی و جذاب خواهد بود و به آسانی قابل پیش بینی نخواهد بود. تیم فوتبال لیورپول قهرمان دوره گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و از تیم های با سابقه محسوب می شود، آن ها در این فصل از رقابت های لیگ جزیره هم بازی های فوق العاده را به نمایش گذاشتند و با برد هایی که به دست آورده اند حالا با بیش از 20 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول رده بندی در شرف طلسم شکنیو کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره پس از 3 دهه هستند.

شاگردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا، اما شرایط متفاوتی داشتند و در سرانجام با سختی با کسب 13 امتیاز به عنوان صدرنشین از گروهشان صعود کردند. قرمز های مرسی ساید از مجموع 6 ملاقات 4 برد، یک تساوی و یک شکست داشتند، آن ها در مجموع 13 گل هم زدند و 8 گل هم دریافت کردند با این حال آن ها تیم خوبی هستند و و قطعا برای اتلتیک ومادرید حریف آسانی نیستند.

شاگردان سیمئونه اگرچه با دوران ایده آل و اوج خود فاصله دارند، اما بازی به بازی بهتر می شوند و امیدوارند در این بازی هم نتایج خوبی بگیرند، آن ها در گروه چهارم دور مقدماتی با تیم های یوونتوس، بایرلورکوزن و لوکومتیو مسکو هم گروه بودند و در سرانجام هم با 10 امتیاز به دور دوم رسیدند. اتلتیکویی ها در مجموع 6 بازی که به میدان رفتند به 3 برد، یک تسوای و 2 بخت دست یافتند، آن ها 8 گل هم زدند و 5 گل هم دریافت کردند.

لیورپول در 5 ملاقات گذشته اش، 4 بردو یک تساوی داشته است این در حالی است که اتلتیکو مادرید تنها یک برد، 2 تساوی و 2 باخت داشته است.

پودا، کاستا، هره را، فیلیکس و تریپیر برای اتلتیکو مادرید و کلاین و شقیری برای لیورپول به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

2 تیم درآخرین ملاقاتشان به تساوی 1-1 برابر یکدیگر رسیده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 803

به "اوج هیجان در مادرید ، کار سخت زنبور ها برابر پاریسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج هیجان در مادرید ، کار سخت زنبور ها برابر پاریسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید