جزئیات Immortals: Fenyx Rising نقش آفرینی جدید یوبی سافت، منتشر شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، سال گذشته بود که از تعویق در عرضه بازی های یوبی سافت شنیدیم. این شرکت بازی سازی عرضه تعداد زیادی از ساخته های خود را به عقب انداخت و یکی از آن ها بازی Gods and Monsters بود. این بازی با نام جدید Immortals: Fenyx Rising قرار است تا خاتمه هفته جاری معرفی شود و ما هم به لطف فروشگاه مایکروسافت، از جزئیات آن با خبر شده ایم.

جزئیات Immortals: Fenyx Rising نقش آفرینی جدید یوبی سافت، منتشر شد

مایکروسافت استور، هنوز هم معتبرترین منبع غیررسمی انتشار اطلاعات بازی هاست و دوباره به لطف این فروشگاه، توانسته ایم نه از نام جدید بازی Gods and Monsters و بلکه از جزئیات فرایند آن هم مطلع شویم. این طور که به نظر می رسد، بازی Immortals: Fenyx Rising چه از نظر فرایند و چه از نظر سبک هنری، کاملا از شماره اخیر زلدا الهام گرفته است.

طبق آنچه در توضیح Immortals: Fenyx Rising نوشته شده، در نقش شخصیتی به نام Fenyx برای نجات خدایان یونانی به مبارزه و حل معما مشغول خواهیم شد. گفته شده که مبارزه با هیولاهای مختلف چه روی زمین و چه در آسمان صورت خواهند گرفت و بخش بزرگی از بازی را تشکیل خواهند داد.

در کنار مبارزه ها، شخصیت اصلی بازی همچنین توانایی های دیگری مثل کنترل محیط از راه دور، تیراندازی، پرواز و چیزهایی شبیه به آن دارد که در بخش های مختلف بازی به کمک او می آیند.

نقشه بازی هم تشکیل شده از هفت ناحیه مختلف است که هر کدام مربوط به یک خدای یونانی هستند.

واضح است که یوبی سافت تلاش کرده تا فرایند بازی Breath of the Wild را در قالب سیستم محیط باز همیشگی خود بگنجاند؛ طوری که دوباره با یک نقشه بزرگ که هر بخشش را یک آدم بد کنترل می کند روبه رو می شویم و شروع به شستن نقشه از کوئست ها و دشمنان مختلف می کنیم.

بازی Immortals: Fenyx Rising قرار است در روز 3 دسامبر روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.

می توانید در ادامه تصاویری از بازی را ببینید.

رونمایی رسمی از Immortals: Fenyx Rising برای روز ده سپتامبر و در قالب یکی دیگر از برنامه های Ubisoft Forward صورت خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7649

به "جزئیات Immortals: Fenyx Rising نقش آفرینی جدید یوبی سافت، منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات Immortals: Fenyx Rising نقش آفرینی جدید یوبی سافت، منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید