اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور شرط گذاشت

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، در هفته جاری شبکه اجتماعی پارلر در اپ استور گوگل و اپل و همچنین سرورهای وب آمازون حذف شد. دلیل این امر نقش پارلر در برنامه ریزی برای خشونت های منتهی به شورش در کنگره آمریکا و انتشار محتوای مروج خشونت عنوان شده بود.

اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور شرط گذاشت

البته مدیر ارشد اجرایی این شبکه اجتماعی نسبت به اقدام سه شرکت اعتراض و حتی از آمازون شکایت و ادعا کرد عدم سرویس رسانی برای پارلر نقض قوانین آنتی تراست (ضدانحصار) است.

این درحالی است که تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در یک مصاحبه تلویزیونی امکان بازگشت پارلر به اپ استور این شرکت را بیان نمود. او درباره حذف پارلر توضیحاتی داد و اضافه نمود: این شبکه اجتماعی باید میزان بازبینی پست هایش را ارتقا دهد. چالش فعلی شبکه اجتماعی بازبینی است و در آن نمونه هایی از تهییج برای خشونت دیده می گردد.

کوک به طور خاص جان متز مدیر ارشد اجرایی پارلر را خطاب قرار داد زیرا او از تصمیم اپل برای حذف اپ در اپ استور انتقاد نموده بود.

او درباره احتمال بازگشت شبکه اجتماعی مذکور به اپ استور گفت: امیدواریم این اپ را به فروشگاهمان برگردانیم. ما قوانینی برای اپ استور وضع نموده ایم که پارلر بعضی از آنها را نقض می نماید. ما فقط می خواهیم این شبکه اجتماعی قوانین ما را رعایت کند.

اپل قبل از حذف پارلر از فروشگاه مجازی خود به آن 24 ساعت فرصت داد تا آنچه که نقض قوانین به شمار می آید، رفع کند.

متز در مصاحبه ای درباره پارلر گفته بود: آنها ادعا می نمایند دلیل این امر خشونت در پلتفرم است. این استانداردهای دوگانه و و حشتناک اپل و بقیه شرکت های عظیم فناوری را نشان می دهد که در جامعه اجرا می نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11156

به "اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور شرط گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور شرط گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید