تور مجارستان: بازارهای محلی بوداپست

به گزارش اکسپرس بلاگ، معرفی بازارهای محلی بوداپست

آیا شما نیز در پی بازدید از بازارهای محلی بوداپست هستید؟ آیا می دانید که اسامی بازارهای محلی بوداپست کدام است؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید تا برترین اطلاعات را در زمینه بازارهای محلی بوداپست به دست بیاورید.کشور مجارستان یکی از برترین کشورهایی می باشد که امروزه مورد توجه میلیون ها توریست واقع شده است و با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی خود توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن پیشرفت بسیار خوبی را در صنعت توریستی داشته باشد. از مهمترین جاذبه های این کشور می توان به بازارهای محلی بوداپست اشاره داشت.

تور مجارستان: بازارهای محلی بوداپست

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

بازارهای محلی این شهر نه تنها در میان مردم محلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد بلکه در میان گردشگران و دنیاگرد ها خارجی نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بوده از این رو در فهرست بازدیدی بسیاری از گردشگران واقع شده است. در نظر داشته باشید که خرید سهم بسیار بزرگی را در سفر گردشگران به عهده دارد و این امر نیز سبب شده است تا گردشگران زمان بسیار مخصوصی را برای خرید سوغاتی خود کنار بگذارند. البته توجه داشته باشید که گردشگران در پی بازارهایی هستند که بتوانند بهترین و مرغوب ترین محصول و کالا را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری نمایند.

بی شک بازارهای محلی بوداپست دارای حال و هوای بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی برای گردشگران داشته و از این رو نیز در همه روزهای سال مملو از گردشگران و دنیاگرد ها می باشد. از مهمترین بازارهای محلی بوداپست می توان به بازار سرپوشیده، هولد اوتسا مارکت، یکشنبه بازار سیملا کرت اشاره نمود. در ادامه مطلب سعی بر آن داریم تا در خصوص هر یک از بازارهای محلی بوداپست توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم با ما همراه باشید

بازار سرپوشیده یکی از بازارهای محلی بوداپست

از مهمترین و معروف ترین راسته ها می توان به بازار سرپوشیده اشاره نمود که البته بعضی از گردشگران این بازار را با نام بازار بزرگ هال می شناسند. بازار سرپوشیده از مشهورترین بازارهای این شهر بوده و در فهرست بازدیدی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی واقع شده است. این بازار محلی بوداپست در سه طبقه بنا شده است که دارای غرفه های بسیار متعدد و گوناگونی می باشد که گردشگران می توانند نه تنها یکی از بهترین بازارهای محلی بوداپست را بازدید نموده بلکه بهترین اجناس مورد نظر خود را نیز از این بازار تهیه و خریداری نمایند.

از مهمترین محصولات و کالاهایی که می توان در این بازار پیدا کرد می توان به انواع خشکبار، میوه های تازه، ماهی، آثار هنری، صنایع دستی و ادویه ها اشاره نمود. این بازار در سال 1897 تاسیس شده است و نه تنها در فهرست مشهورترین راسته واقع شده است بلکه از قدیمی ترین بازارهای این شهر نیز به شمار می آید. بازدید از این بازار می تواند بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را برای بازتماشامایندگان به ارمغان بیاورد.اگر شما نیز قصد بازدید از این بازار محلی بوداپست را دارید می توانید در همه روز هفته به جز یکشنبه ها از آن بازدید نموده و تمام کالاهای مورد نظر خود تهیه و بخرید. امروزه بسیار از تورهای گردشگری بوداپست در فهرست بازدید خود از بازارهای محلی بوداپست ، بازار سرپوشیده را در اولویت قرار می دهند تا بتوانند رضایت کامل آنها را به دست بیاورند.

[cn-suggest-posts sts=هزینه های سفر به بوداپست مجارستان stl=https://deltaban.com/travel-costs-budapest-hungary/ sbs=بلیط هواپیما چارتر sbl=https://deltaban.com/flights/]

هولد اوتسا مارکت

از دیگر معروف ترین بازارهای محلی بوداپست می توان به بازار هولد اوتسا مارکت اشاره نمود که یکی از پرطرفدارترین بازارهای محلی بوداپست به شمار می آید و یکی از مهمترین بازارهای خوراکی این شهر نیز محسوب می گردد. گردشگران و مسافرانی که از این بازار بازدید می نمایند در وهله اول از بوی تازه ترین میوه ها و سبزیجات مدهوش شده و دوست دارند تا از تمام کالاها و وسایل موجود در این بازار را تهیه و بخرید.توجه داشته باشید که این بازار در تمام روزهای هفته از 6:30 تا 5 بعد از ظهر باز بوده و در روزهای یکشنبه نیز تعطیل می باشد. موقعیت جغرافیایی بازار هولد واتسا مارکت بسیار مناسب و آسان بوده به طوری که گردشگران و مسافران در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به این بازار دسترسی داشته باشند و خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

توجه داشته باشید که با مدرنیته شدن دنیا و پیشرفت تکنولوژی شاهد تاسیس بزرگترین مراکز خرید در سراسر کشورهای دنیا هستیم که این امر سبب شده است تا بسیاری از گردشگران از تماشا و بازدید بازارهای محلی مختلف ذوق داشته باشند.به همین جهت نیز بازارهای محلی بوداپست بسیار مورد توجه گردشگران اروپایی واقع شده است چرا که در کمتر جای قاره اروپا می توان بازارهای محلی مانند بازارهای محلی بوداپست را مشاهده کرد. اگر شما نیز قصد سفر به کشور مجارستان و بازدید از بهترین راسته ها را دارید می توانید بازدید از هولد واتسا را در اولویت های بازدیدی خود قرار دهید.

[cn-suggest-posts sts=آشنایی با بهترین رستوران های بوداپست stl=https://deltaban.com/best-budapest-restaurants/ sbs=رزرو هتل خارجی مقرون به صرفه sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

یکشنبه بازار سیملا کرت

یکشنبه بازار سیملا کرت از دیگر مشهورترین بازارهای محلی بوداپست می باشد که از تماشای ترین و مجذوب کننده ترین بازارهای این شهر نیز به شمار می آید. این بازار یکی از بهترین بازارهای برای ارائه محصولات کشاورزی می باشد که گردشگران و دنیاگرد ها می توانند متنوع ترین محصولات کشاورزی را در این بازار مشاهده نموده و آن را خریداری نمایند. از مهمترین محصولاتی که می توان در این بازار مشاهده کرد می توان ترشی جات، ادویه جات، ژامبون، عسل، انواع مرباها، پنیر و سوسیس اشاره نمود.

این بازار همانطور که از نام آن نیز تعیین است در روز یکشنبه برگزار شده. از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده پذیرایی از گردشگران و مردم محلی این شهر می باشد. واقع شدن نام این بازار در فهرست بهترین راسته ها سبب شده است که توجه گردشگران به شکل ناخودآگاه به سوی این بازار جذب شده و گردشگران می توانند بهترین و بی نظیرترین لحظات را در این بازار تجربه نمایند. این بازار در خیابان کیرالی بوداپست واقع شده است که دسترسی به آن بسیار راحت بوده و دنیاگرد ها به آسانی می توانند از این مکان بازدید داشته باشند.

سایر بازارهای محلی بوداپست

در بخش های قبلی سعی بر آن بود تا در خصوص بعضی از بهترین بازارها توضیحاتی را ارائه دادیم و اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک از کشور مجارستان بازدید داشته باشید می توانید فهرست بسیار بی نظیری را از بازارها و نحوه دسترسی به هر کدام از آنها را برای خود تعیین نموده و تا بتوانید بهترین لحظات را در این بازارها بگذرانید.

از دیگر بازارها می توان به بازارهای هونیادی تر، فهرواری اوتی، راکوزی تر، باتچانی تر، کلوزال تر و لهل تر اشاره نمود که هر کدام از این راسته ها در نوع خود بی نظیر هستند و سالانه گردشگران دنیاگرد های بسیار زیادی از این بازارهای تماشا می نمایند. بسیاری از مردم محلی شهر بوداپست و شهرهای اطراف بوداپست برای خریدهای روزانه خود به سمت بازارها روانه می شوند و وسایل مورد احتیاج خود را به شکل تازه و مرغوب از این بازارها تهیه و خریداری می نمایند. به تمام گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از کشور مجارستان را در آینده نزدیک دارند توصیه می گردد که حتما سری به راسته های این شهر زده بهترین و شگفت انگیزترین لحظات را در این مکان ها سپری کنید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
  • تور گرجستان مقرون به صرفه
منبع: دلتابان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 18361

به "تور مجارستان: بازارهای محلی بوداپست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان: بازارهای محلی بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید