بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت

به گزارش اکسپرس بلاگ، آکور و بیرو وریتاس برای حمایت از بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت مجوزی را صادر می نمایند

گروه هتل داری فرانسوی آکور (Accor) و شرکت جهانی بیرو وریتاس (Bureau Veritas) که ارائه دهنده آزمایش، آنالیز و صدور گواهینامه است، برای دستیابی به استانداردهای ایمنی مناسب و پروتکل های بهداشتی، لیبلی را طراحی نموده اند، تا از این طریق امکان بازگشایی هتل ها و رستوران ها را پس از شیوع ویروس کرونا فراهم نمایند.

بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت

این لیبل هم صنعت هتلداری و هم صنعت کترینگ را پوشش خواهد داد و استانداردهای بهداشتی را هم در اختیار تمامی هتل های Accor و هم در اختیار دیگر شعب و مستقلات قرار خواهد داد. این پروژه با همکاری پزشکان و اپیدمیولوژیست ها به مرحله انجام رسیده و با همکاری روسای Accor و اتحادیه های صنفی توسعه پیدا نموده است.

با توجه به اعلام Accor، پروژه مذکور هفته آینده با اتحادیه گردشگری فرانسه (Alliance France Tourisme) و همچنین با وزارتخانه های گردشگری، بهداشت و کار فرانسه به اشتراک گذاشته خواهد شد تا بدین ترتیب آ ن ها بتوانند فعالانه در این امر مشارکت نمایند و به استانداردهای توصیه شده اعتبار ببخشند. سپس طرح های مصوب برای کاهش اقداماتی که در جهت قرنطینه انجام شده و بازگشت به تجارت هتلداری و رستوران داری، به دولتمداران فرانسه و متعاقبا به سراسر اروپا ارسال خواهد شد.

Franck Gervais، مدیر عامل گروه هتل داری فرانسوی آکور گفت: به عنوان پیشرویی اروپایی در صنعت هتلداری، وظیفه ما است که به پیش بینی نیازها بپردازیم و با پایبندی به بالاترین استانداردها، جوابگوی الزامات ایمنی و سلامت افراد باشیم. خرسندیم که با همکاری شرکت Bureau Veritas پیشگام این جنبش هستیم و در پی توسعه و گسترش آن به تمامی ذینفعان هستیم.

Jacques Pommeraud، مدیر عامل شرکت Bureau Veritas نیز اضافه کرد: با این لیبل، امروز قادر خواهیم بود تا انتظارات جدید جامعه هدف خود را از نظر سلامت و ایمنی شناسایی کنیم. این لیبل در بازگشایی صنعت رستوران و مهمانداری با صلابت مشارکت خواهد نمود. ما مفتخریم تا با شرکت Accor نخست در فرانسه و سپس در تمامی کشورهای اروپایی همکاری داشته باشیم. از آنجاییکه هر شرکتی می تواند از Bureau Veritas در خواست صدور گواهینامه بدهد، این دستاورد به نفع تمامی دست اندرکاران این صنعت خواهد بود.

این پروژه شامل یک راهنمای عملی خواهد بود که در اختیار این صنعت قرار می گیرد تا آنها بتوانند توصیه های ایمنی و بهداشتی کارشناسان، همانند سازمان بهداشت جهانی را هم در بخش خدمات مهمان ها و هم فضاهای کترینگ به کار ببندند. مشتریان اروپایی می توانند هتل ها و رستوران هایی که تحت این لیبل تایید شده اند را در Bureau Veritas آنالیز نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2942

به "بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت صنعت هتلداری به عرصه تجارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید