بازی Hellblade برای ایکس باکس سری با گرافیک بالاتر آپدیت شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، استودیوی نینجا تئوری به مناسبت چهار سالگی انتشار بازی Hellblade: Senuas Sacrifice تصمیم به انتشار یک به روزرسانی گرافیکی عظیم برای کنسول های ایکس باکس سری گرفته است. آپدیت تازه با بهبود نورپردازی و فضا پیرامون، ویژگی های فنی مانند رزولوشن 4K و ری تریسینگ را اضافه نموده و یک نسخه نسل نهم کامل را به صورت رایگان در دسترس کاربران ایکس باکس قرار داده است.

بازی Hellblade برای ایکس باکس سری با گرافیک بالاتر آپدیت شد

بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده در سایت رسمی بازی Hellblade، به روزرسانی گرافیکی فعلا برای کنسول های تازه ایکس باکس عرضه می گردد؛ اما یک به روزرسانی هم برای کامپیوتر در دست توسعه است و فعلا زمان انتشار آن تعیین نیست. استودیو نینجا تئوری برنامه ای برای انتشار آپدیت گرافیکی برای پلتفرم های دیگر و به خصوص کنسول پلی استیشن 5 ندارد و این نسخه از بازی، به صورت انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت ازجمله ایکس باکس و ویندوز منتشر می گردد.

کاربران کنسول ایکس باکس سری قادر به دریافت به روزرسانی تازه بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه هستند. در صورتی که مالک ایکس باکس سری ایکس هستید و می خواهید این آپدیت را نصب کنید، باید بگوییم که سه حالت گرافیکی در انتظار شماست. می توانید بازی را با رزولوشن 4K و فعال سازی ری تریسینگ تجربه کنید؛ اما در این حالت تنها 30 فریم در ثانیه دریافت خواهید کرد. در صورتی که ری تریسینگ را خاموش کنید، آنگاه قادر به دریافت 60 فریم در ثانیه خواهید بود. درصورتی که می خواهید با 120 فریم در ثانیه بازی کنید، آنگاه باید قید رزولوشن 4K را بزنید و به همان فول HD بسنده کنید.

مالکان کنسول ایکس باکس سری اس هم سه حالت گرافیکی دریافت خواهند کرد؛ اما در این حالت خبری از رزولوشن 4K نیست و نهایت بتوانید با وضوح 1440p و 30 فریم در ثانیه بازی کنید. البته می توان ری تریسینگ را هم فعال کرد اما در این حالت، وضوح فول HD و 30 فریم در ثانیه، به بازیکن نمایش داده می گردد. این خبری خوبی برای هواداران بازی است که مدت هاست دنبال تجربه این اثر با گرافیک بهتر هستند. توسعه دهندگان بعلاوه بافت ها و اشیاء موجود در بازی را هم ازنظر گرافیکی ارتقاء داده اند و بعلاوه امکان انتخاب یک فصل تعیین از بازی هم فراهم شده است؛ اگر در پی تجربه یک بخش تعیین از بازی بودید؛ حال می توانید به وسیله منو، همان قسمت از بازی را انتخاب و آغاز کنید.

بازی Hellblade: Senuas Sacrifice اولین بار در سال 2017 و برای PS4 و کامپیوتر منتشر شد و بعدها، نسخه ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم از راه رسید. این اثر ماجراجویی تا به حال جوایز مختلفی از جشنواره های گوناگون دریافت نموده و محبوبیت آن هم بر کسی پوشیده نیست. ازآنجایی که استودیو نینجا تئوری در سال 2018 به وسیله مایکروسافت خریداری شد، دنباله بازی Hellblade به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس سری منتشر می گردد و خوشبختانه فرایند توسعه آن هم بر اساس گفته های کارگردان بازی، به خوبی پیش می رود و توسعه دهندگان تمام کوشش خود را نموده اند تا فضای بازی به زیباترین شکل ممکن ایجاد گردد.

بر اساس صحبت های کارگردان بازی Hellblade 2، سفرهای زیادی به ایسلند صورت گرفته و از فناوری های جالبی مانند فوتوگرامتری استفاده شده تا یکی از زیباترین آثار ساخته شده در چند سال اخیر را ببینیم. درصورتی که می خواهید نسخه نسل نهم بازی Hellblade: Senuas Sacrifice را تجربه کنید، ضروری است عضو سرویس ایکس باکس گیم پس باشید یا اینکه نسخه نسل هشتم را قبلا خریداری نموده باشید. می توانید از همین لحظه، دانلود بازی که حدود 20 گیگابایت حجم دارد را آغاز کنید.

منبع: VGC

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16040

به "بازی Hellblade برای ایکس باکس سری با گرافیک بالاتر آپدیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Hellblade برای ایکس باکس سری با گرافیک بالاتر آپدیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید