بحران اقتصادی بسیار سنگینی دانشگاه صنعتی اصفهان را دربرگرفته است ، بدهی 143 میلیارد تومانی دانشگاه تا خاتمه سال اقتصادی

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون اداری و اقتصادی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به بحران اقتصادی در این دانشگاه گفت: تا سرانجام سال اقتصادی و سررسید تعهدات الزام آور و غیرقابل توقف، این دانشگاه حدود 143 میلیارد تومان بدهی خواهد داشت.

بحران اقتصادی بسیار سنگینی دانشگاه صنعتی اصفهان را دربرگرفته است ، بدهی 143 میلیارد تومانی دانشگاه تا خاتمه سال اقتصادی

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، مجدالدین نجفی، معاون اداری و اقتصادی دانشگاه صنعتی اصفهان در نشست مدیران این دانشگاه که با حضور سیدعلی میرمحمدی میبدی، سرپرست دانشگاه برگزار گردید، بر مسائل اقتصادی دانشگاه اشاره نمود و گفت: بحران اقتصادی بسیار سنگینی دانشگاه صنعتی اصفهان را دربرگرفته است.

نجفی گفت: حدود 31 میلیارد تومان تعهدات اقتصادی ما باید از منابع رسمی و داخلی سند می خورد که هنوز انجام نشده و ضروری است که منابع اقتصادی این مبالغ تا سرانجام سال تأمین گردد.

معاون اداری و اقتصادی دانشگاه صنعتی اصفهان بیان نمود: تا سرانجام امسال و با سررسید شدن سایر تعهدات الزام آور و غیرقابل توقف که ما به آن پایبندیم حدود 143 میلیارد تومان بدهی خواهیم داشت و این درحالی است که اگر تعهدات دولت عملیاتی گردد و جابه جایی های اجرا شده در حوزه های پژوهشی و آموزشی به جای خود بازگردد، با این اوصاف احتمالاً بدهی سال بعد دانشگاه صنعتی اصفهان حدود 50 میلیارد تومان خواهد بود.

وی با بیان این که در حداقل میزان نقدینگی قرارداریم، اضافه کرد: به علت بدهی های سنگین به مجموعه های مختلف انجام بسیاری از تکالیف قانونی نیز میّسر نیست و برای حل این مشکل بجز پیگیری بودجه، درحال پیگیری منابع درآمدی تازه هستیم.

نجفی، عامل این اتفاق را عدم یکپارچگی بودجه ریزی در دانشگاه دانست و توضیح داد: در حوزه اقتصادی دانشگاه در پی بودجه ریزی عملیاتی غیرمتمرکز هستیم. ازجمله بودجه ریزی مبتنی بر محصولات دانشگاه اعم از محصولات پژوهشی، فناوری و...

وی با ابراز قدردانی از همراهی مدیران دانشگاه صنعتی اصفهان، بر همدلی بیش از پیش جهت گذار از این دوران تأکید کرد.

در این نشست مهندس محسن محمدی، مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به ارائه گزارشی درخصوص طرح های عمرانی نیمه کاره، مسائل این حوزه، معوقات و بدهی ها در حوزه عمرانی دانشگاه پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20439

به "بحران اقتصادی بسیار سنگینی دانشگاه صنعتی اصفهان را دربرگرفته است ، بدهی 143 میلیارد تومانی دانشگاه تا خاتمه سال اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران اقتصادی بسیار سنگینی دانشگاه صنعتی اصفهان را دربرگرفته است ، بدهی 143 میلیارد تومانی دانشگاه تا خاتمه سال اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید