بربط: تمام بازیکنان برای جهانی شدن هندبال یکدل هستند

به گزارش اکسپرس بلاگ، ملی پوش هندبال کشورمان گفت: امسال تمام بازیکنان اعم از لژیونرها و بازیکنان داخلی با هم برای جهانی شدن هندبال یک دل هستند.

بربط: تمام بازیکنان برای جهانی شدن هندبال یکدل هستند

سلامان بربط در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: اردویی که در تهران پشت سر گذاشتیم اردوی سختی بود چون بچه ها از آخرین مسابقه لیگ مستقیم وارد اردو شدند و فرصت ریکاوری کم بود اما رفته رفته با برنامه ریزی خوب علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی بچه ها توانستند با صددرصد توان تمرینات را به سرانجام برسانند.

وی افزود: در ادامه اردوی قطر را آغاز کردیم و خدا را شکر بچه های شاغل در لیگ اروپا هم به جمع ما اضافه شدند و امسال تمام بازیکنان اعم از لژیونرها و بازیکنان داخلی با هم برای جهانی شدن هندبال یک دل هستند.

ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص برگزاری بازی محبت آمیز با تیم قطر گفت: ما هرچه بازی تدارکاتی بیشتری را انجام بدهیم بهتر است و فدراسیون و جناب حبیبی در تلاش هستند تا بازی های بیشتری انجام دهیم.

وی در خصوص رقبای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: حریف های اصلی ما بحرین، قطر، عربستان، کره جنوبی و ژاپن هستند که همه این تیم ها در اردوهای زیاد با امکانات بالایی در حال تمرین هستند. البته در اردوهای مختلف، تیم ملی ایران هم تمام تلاشش را انجام می دهد تا در جهت کسب بهترین نتیجه و جهانی شدن گام بردارد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 323

به "بربط: تمام بازیکنان برای جهانی شدن هندبال یکدل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بربط: تمام بازیکنان برای جهانی شدن هندبال یکدل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید