برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس برای اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/فارس رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: 120 کانون فرهنگی و تربیتی و 20 اردوگاه فرهنگی و تربیتی در سطح استان، برای استقبال از دانش آموزان در تابستان و ارائه خدمات به آنها مجهز شده است.

برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس برای اوقات فراغت دانش آموزان

سعید خادمی دوشنبه 19 خرداد در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی فارس، گفت: برنامه ریزی لازم برای فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان انجام شده و بر همین اساس در سطح مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی نیز محتوای الکترونیکی مورد نیاز تهیه و تولید شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آموزش و پرورش فارس، خادمی با تاکید بر اینکه اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستان، فرصت بسیار مناسبی برای مهارت آموزی و شکوفایی بچه ها و نوجوانان است، افزود: در این راستا 120کانون فرهنگی و تربیتی و 20 اردوگاه فرهنگی و تربیتی در سطح استان برای استقبال از دانش آموزان در تابستان و ارائه خدمات آماده هستند.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس نقش والدین در سپری کردن مطلوب اوقات فراغت دانش آموزان را مهم دانست و تاکید کرد: والدین باید راه های صحیح استفاده از اوقات طلایی را به فرزندان خود نشان دهند.

خادمی افزود: اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای فراگیری مهارت ها و آموزش های مختلف به شمار می آید و برنامه ریزی در این زمینه باید بر اساس علایق و توانایی های جوانان و نوجوانان انجام شود و به گونه ای باشد که علاوه بر شکوفایی استعدادها و توانایی های این قشر، ایامی خوش نیز برای آن ها رقم بزند.

او ادامه داد: پایگاه های اوقات فراغت استان در رشته های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، مهارت آموزی و ورزشی اقدام به برگزاری کلاسهای تابستانی می کند.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: تمام فعالیت های تابستانی بر اساس تولید محتوای آموزش الکترونیک و شبکه شاد است وکلاس های اوقات فراغت با توجه به شرایط ویروس کرونا از تیر ماه تا نیمه شهریورماه خواهد بود.

خادمی یادآور شد: پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و تربیت نسلی هنرمند، ورزشکار و قهرمان در سایه افزایش اعتبارات، تامین امکانات، ایجاد انگیزه، استفاده از مربیان مجرب و همکاری همه دستگاه های اجرایی با نهاد تعلیم و تربیت محقق می شود.

این مسئول فرهنگی در آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: اگر تربیت نسلی با این خصایص حائز اهمیت است، باید زمینه و بستر آن را در چارچوب نهاد آموزش و پرورش و پروتکل های وزارت بهداشت و با برنامه ریزی دقیق در اولویت قرار داد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5032

به "برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس برای اوقات فراغت دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس برای اوقات فراغت دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید