تور ارزان روسیه: برگزاری کنفرانس حوزه های نفوذ با روسیه اقدامی اشتباه است

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز یکشنبه در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی گفت که از ایده برگزاری کنفرانسی با روسیه در مورد حوزه های نفوذ استقبال نمی کند.

تور ارزان روسیه: برگزاری کنفرانس حوزه های نفوذ با روسیه اقدامی اشتباه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این باره پیشنهاد کرد که به جای چنین کنفرانسی، با روسیه در مورد موضوعاتی مانند اقدامات لازم برای تقویت اعتماد، کنترل تسلیحات، شفافیت تمرینات نظامی و کاهش تنش ها مذاکره گردد!

وی در ادامه اضافه نمود که ایده برگزاری کنفرانسی با تمرکز بر حوزه های نفوذ، باعث می گردد تا کشورهای قدرتمند بر اینکه همسایگانشان چه کاری را می توانند انجام دهند و یا نمی توانند انجام دهند؛ کنترل پیدا نمایند.

این مقام ارشد ناتو، حرکت در چنین مسیری را اقدامی کاملا اشتباه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه تا کنون بارها اعلام نموده است که غرب با بهانه قرار دادن این ادعا که این کشور رفتارهای تجاوزکارانه دارد، تجهیزات نظامی ناتو را به نزدیکی مرز این کشور منتقل می نماید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20532

به "تور ارزان روسیه: برگزاری کنفرانس حوزه های نفوذ با روسیه اقدامی اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: برگزاری کنفرانس حوزه های نفوذ با روسیه اقدامی اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید