تور آلمان: بوندس لیگا، سرانجام هفته دوازدهم با پیروزی خارج از خانه اینتراخت فرانکفورت در نبرد پایین جدولی ها

به گزارش اکسپرس بلاگ، در آخرین بازی هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان، تیم اینتراخت فرانکفورت مقابل تیم گروترفورث پیروز به کسب پیروزی شد.

تور آلمان: بوندس لیگا، سرانجام هفته دوازدهم با پیروزی خارج از خانه اینتراخت فرانکفورت در نبرد پایین جدولی ها

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان شب گذشته (یکشنبه) با یک بازی بسته شد که در آن تیم فوتبال گروترفورث مقابل میهمان خود اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

در این بازی فرانکفورتی ها با گلزنی سباستن رودی در دقیقه 75 پیش افتادند، اما تیم گروترفورث با گلی که سدریک اتن در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند، به بازی برگشت. البته این گل نتوانست تیم میزبان را از شکست نجات دهد، چرا که اینتراخت با گلی که دو دقیقه بعد به وسیله رافائل سانتوس بوره به ثمر رسید، پیروزی را از آن خود کرد.

با این نتیجه اینتراخت فرانکفورت 10 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. گروترفورث نیز همچنان با همان یک امتیازی که از قبل داشت، در انتهای جدول است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 18579

به "تور آلمان: بوندس لیگا، سرانجام هفته دوازدهم با پیروزی خارج از خانه اینتراخت فرانکفورت در نبرد پایین جدولی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: بوندس لیگا، سرانجام هفته دوازدهم با پیروزی خارج از خانه اینتراخت فرانکفورت در نبرد پایین جدولی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید