بیش از 2700 کلاس درس میزبان مهمانان نوروزی می شوند

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/گیلان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 337 مدرسه با ظرفیت 2741 کلاس درس میزبان مسافران فرهنگی در نوروز 99 هستند.

بیش از 2700 کلاس درس میزبان مهمانان نوروزی می شوند

علی حسین زاده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: کلاس های ستاد اسکان در سه گروه تقسیم شده اند که در گروه ویژه 126 کلاس و در گروه الف 1166 و در گروه ب 1449 کلاس درس مهیای خدمت رسانی به مسافران هستند. همچنین 10 مرکز رفاهی دارای 155 اتاق و سوئیت، با ظرفیت 545 تخت میزبان مسافران فرهنگی هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به لزوم آمادگی این دستگاه در پذیرایی از فرهنگیان، گفت: دریافت هرگونه وجه به صورت نقدی و خارج از شماره حساب مصوب، تخلف محسوب می گردد و تیم های بازرسی به صورت مستمر بر فعالیت های ستاد اسکان نظارت دارند.

حسین زاده در خصوص نحوه ثبت نام مدارس تحت پوشش ستاد اسکان، یادآور شد: 70 درصد از 337 مدرسه منتخب استان از مهمانان نوروزی به صورت اینترنتی پذیرش می نمایند و علاقمندان می توانند از سوم لغایت 28 اسفند امسال با مراجعه به نشانی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل اقامت خود اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: همه پایگاه ها و ستاد اسکان در سراسر استان به صورت حضوری هم از تاریخ 28 اسفند امسال تا 12 فروردین سال آینده، آماده پذیرش مهمانان نوروزی هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان از مدیران مدارس خواست با استفاده از ظرفیت های انجمن اولیا و مربیان و همچنین امکانات سازمان های میراث فرهنگی و هلال احمر نسبت به ارتقای ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز و جلب رضایت آنان اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران؛ ار عید نوروز امسال 28 هزار و 760 خانوار معادل 103 هزار و 535 نفر از خدمات مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 544

به "بیش از 2700 کلاس درس میزبان مهمانان نوروزی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 2700 کلاس درس میزبان مهمانان نوروزی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید