تاریخ عرضه اسکیت سیتی روی کنسول ها و کامپیوتر اعلام شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، تاریخ عرضه بازی اسکیت سیتی (Skate City) برای کنسول ها و کامپیوتر معین شده است. این بازی موبایل که سال گذشته روی دستگاه های اپل عرضه شد، تا ده روز دیگر روی کنسول های نسل قبل و همچنین کامپیوتر عرضه خواهد شد. از هفته آینده روی دو فروشگاه اپیک گیمز استور و نینتندو، پیش فروش بازی با تخفیف 25 درصدی شروع خواهد شد.

تاریخ عرضه اسکیت سیتی روی کنسول ها و کامپیوتر اعلام شد

بازی اسکیت سیتی را سازندگان دو بازی موبایل معروف Altos Odyssey و Altos Adventure ساخته اند. از نظر فرایند هم کم و بیش با یک بازی در همان سبک طرف هستیم. بازی کننده ها در اسکیت سیتی شخصیتی برای خود می سازند و در محیط های شهری مختلف به اجرای حرکات با اسکیت برد مشغول می شوند.

بازی حس و حال آرامش بخش ساخته های قبلی سازندگان خود را حتی با شدت بیشتری در خود جای داده است و اسکیت سواری در آن بیشتر از آنکه جنبه امتیازی یا پیشرفت در مراحل را داشته باشد، با هدف دیدن تصاویر جذاب و گوش دادن به موسیقی های جذاب خود طراحی شده است. موسیقی متن بازی در سبک بیت های هیپ هاپ قدیمی نواخته شده و به خوبی روی محیط خاص و طراحی های بصری آن نشسته است.

البته که بازی حالت های مختلفی دارد و می توان مراحل سخت و چالش برانگیزی را هم در آن به خاتمه رساند. امتیازهایی که به هنگام بازی کسب می کنید برای آزاد کردن اسکیت بردهای جدید یا لباس و کفش و کلاه و چیزهایی از این قبیل استفاده می شوند. بازی حتی حالتی دارد که در آن می توانید اسکیت سواری و اجرای حرکات خود را ضبط کنید، دوربین را تغییر دهید و یک کلیپ از حرکاتی که اجرا نموده اید، بسازید.

اسکیت سیتی تابستان سال گذشته به صورت انحصاری روی پلتفرم اپل آرکید عرضه شد و یکی از بهترین بازی های این سرویس اشتراکی به هنگام راه اندازی آن بود.

اسکیت سیتی در روز 6 می روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می گردد. نسخه کامپیوتر بازی به وسیله هر دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز استور برای خرید قابل تهیه خواهد بود.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی که برای اعلام تاریخ انتشار اسکیت سیتی منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13812

به "تاریخ عرضه اسکیت سیتی روی کنسول ها و کامپیوتر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه اسکیت سیتی روی کنسول ها و کامپیوتر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید