تساوی فولاد و گل گهر به نفع پرسپولیس و استقلال با پنالتی سوخته!

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:10 امروز چهارشنبه در سیرجان و با ملاقات دو تیم فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان شروع شد که دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند.

تساوی فولاد و گل گهر به نفع پرسپولیس و استقلال با پنالتی سوخته!

در این بازی ابتدا گادوین منشا در دقیقه 9 از نقطه پنالتی برای گل گهر گلزنی کرد. فولادی ها با راهنمایی جواد نکونام در همان نیمه نخست توسط محمد قاسمی نژاد در دقیقه 41 گل خورده را جبران کردند.

در نیمه دوم و در حالی که این مسابقه در حال اتمام بود، داور مسابقه برخورد توپ به دست یونس شاکری بازیکن گل گهر در محوطه جریمه این تیم را برای فولاد پنالتی اعلام نمود.

ساسان انصاری بازیکن فولاد در دقیقه 4+90 پشت این ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت خوب فولاد برای پیروزی در ثانیه های سرانجامی از دست رفت.

بعد از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی، بازیکنان و مربیان تیم گل گهر با یاری داور و داور مسابقه درگیری پیدا کردند و میلاد زکی پور مدافع گل گهر هم کارت زرد گرفت.

گل گهر با راهنمایی امیر قلعه نویی دو بازی نخست خود را در لیگ برتر پیروز شده بود و با این تساوی 7 امتیازی شد. فولاد خوزستان هم با نتیجه بازی امروز امتیازات خود را به عدد 5 رساند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9932

به "تساوی فولاد و گل گهر به نفع پرسپولیس و استقلال با پنالتی سوخته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی فولاد و گل گهر به نفع پرسپولیس و استقلال با پنالتی سوخته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید