تسهیل فرآیند شتاب دهی با 100 استارتاپ ، بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، 32 تیم در رویداد یک روزه سکوی پرتاب زاینده رود، پیروز به جلب نظر داوران برای سرمایه گذاری به ارزش 15 میلیارد و 400 میلیون تومان شدند.

تسهیل فرآیند شتاب دهی با 100 استارتاپ ، بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، 100 استارتاپ عنوان برنامه ای پیوسته در حوزه شتابدهی غیرمتمرکز است که روی استارتاپ های مرحله بذری سرمایه گذاری می نماید. این برنامه با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری و همکاری شبکه ای از فعالان و نقش آفرینان زیست بوم کارآفرینی، فرآیند شتاب گیری این استارتاپ ها را پیگیری و تسهیل می نماید.

در رویداد یک روزه سکوی پرتاب زاینده رود، 32 تیم پیروز به جلب نظر داوران برای سرمایه گذاری به ارزش 15 میلیارد و 400 میلیون تومان شدند. از این رقم 12 میلیارد و 200 میلیون تومان آن در مرحله موافقت قطعی سرمایه گذار و 3 میلیارد و 200 میلیون آن در مرحله آنالیز واقع شده است.

230 تیم طرح های کسب و کار خود را ارسال کردند که 55 تیم برای ارائه در رویداد انتخاب شدند و نهایتا 32 تیم پیروز به جلب نظر داوران و سرمایه گذاران شدند. در این رویداد رکورد حجم کل سرمایه گذاری و تعداد تیم های پیروز در رویداد های قبلی 100استارتاپ شکسته شد.

این رویداد با همراهی صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان و خانه نوآوری استان اصفهان برگزار می گردد. مجموعه های استان اصفهان با همراهی بسیار خوب خود، زمینه را برای رویدادی با حضور تیم های خوب اصفهانی فراهم کردند که نشان دهنده ظرفیت بالقوه این استان است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، صندوق نوآوری و شکوفایی، موسسه دانش بنیان برکت، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان خراسان رضوی، بنیاد برکت، شناسا، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان و نهاد های مربوطه استان ها، همراهان ما در برگزاری کاروان استانی سرمایه گذاری هستند. بعد از رویداد، نهایی کردن قرارداد با تیم های برگزیده انجام خواهد شد.

وی در ادامه اضافه نمود: تیم های رادار361، سلوا، محصولات سالم و روستایی، دانشیار، تراول گرام، نشریار، بلوط، ابرسفید، لیپاک، عکسوت، کولاسان، تکداد، با کلاس، مدرسه مهارت فبینو، بازی محیطی پوارو، رابین تاک، نوو، دوسل، داشبورد مدیریتی باربد، اصفهان پلاس، پویش پیشتازی، قسطیک، اسپری پرینتر دیواری، کیدبوک (kidbook)، چرخه سپاس، آرکا، پایگاه خبری رهش، ملک کاوش، حاوالا، لیگ جهانی موسیقی، زیماتک، استودیو بازیسازی فینکس گیمز و crm24 تیم های برگزیده این رویداد بودند. تیم های استارتاپی می توانند برای ثبت طرح های کسب و کاری خود به وسیله سایت 100 استارتاپ اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10588

به "تسهیل فرآیند شتاب دهی با 100 استارتاپ ، بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل فرآیند شتاب دهی با 100 استارتاپ ، بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید