تشریح آخرین شرایط کرونا در سنندج

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان گفت: سیر صعودی شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سنندج همچنان ادامه دارد.

تشریح آخرین شرایط کرونا در سنندج

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، فرزین رضاعی آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را تا بعدازظهر روز 16 فروردین ماه اعلام نمود.

وی ادامه داد: سیر صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سنندج که از هفته گذشته شروع شده بود همچنان ادامه دارد و این شهرستان وارد پیک مبتلا شدن به بیماری کرونا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از مجموع یک هزار و 189 نمونه اجرا شده در استان کردستان تا به امروز 611 نفر مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده و نتیجه آزمایش 531 نفر نیز منفی بوده است.

وی بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را مربوط به شهرستان سقز مطرح کرد و اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان سقز با 178 بیمار بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی با اشاره به شرایط شهرستان سنندج گفت: فرایند سیر صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سنندج از هفته قبل شروع شده بود همچنان ادامه دارد و تا ظهر روز 16 فروردین ماه تعداد 148 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شرایط سایر شهرستان های استان کردستان اشاره نمود و اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان بانه 96 نفر، قروه 45 نفر، دهگلان 37 نفر، بیجار 30 نفر، دیواندره 29 نفر، مریوان 22 نفر، کامیاران 16 نفر و سروآباد 10 نفر بیمار مبتلا به کرونا دارند.

وی با اشاره به شمار مرگ و میر ثبت شده بیماران مبتلا به کرونا در استان کردستان اضافه کرد: تا به امروز 73 نفر به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.

رضاعی اضافه کرد: شهرستان سقز 24 نفر، سنندج 8 نفر، قروه 11 نفر، بانه 12 نفر، مریوان و بیجار هر کدام 5 نفر، کامیاران و دیواندره نیز هر کدام 4 نفره آمار مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در استان کردستان، اضافه کرد: تا به امروز در مجموع 176 نفر بعد از بستری شدن در بیمارستان ها پیروز به شکست این بیماری شده و به صورت کامل بهبود پیدا نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2435

به "تشریح آخرین شرایط کرونا در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط کرونا در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید