تصاویر جدید از گلکسی واچ 3

به گزارش اکسپرس بلاگ، تعیینات جدیدی از ساعت هوشمند آینده گلکسی واچ منتشر شد که درکنار تصاویر از زوایای گوناگون، جزئیات خوبی از آن را تعیین می نماید.

تصاویر جدید از گلکسی واچ 3

منابع خبری به جزئیات و تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 دست پیدا نموده اند. evleaks که سابقه خوبی در انتشار اطلاعات پیرامون گجت های هوشمند دارد، نمایی 360 درجه را از نسخه 45 میلی متری ساعت جدید کره ای ها دراختیار رسانه ها قرار داد.

واچ فیس جدید گلکسی واچ 3

یکی از منابع خبری دیگر به نام Max Weinbach، اطلاعاتی از فرمور ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ دراختیار رسانه ها قرار داد که جزئیات خوبی از قابلیت ها و توانایی های آن نشان می دهد. از قابلیت های مهم می توان به واچ فیس های جدید اشاره نمود که نسبت به نمونه های قبلی اطلاعات بیشتری را به کاربر نمایش می دهند. سامسونگ همچنین بخشی به نام Informative Digital Edge را در ساعت هوشمند جدید خود ارائه می نماید که برای نمایش اطلاعات گوناگون، قابلیت شخصی سازی هم دارد.

اپلیکیشن آب و هوا جدید گلکسی واچ 3

اپلیکیشن آب وهوا در ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 به روزرسانی های جذابی را دریافت می نماید. این اپلیکیشن به امکان نمایش آب وهوا به صورت پویا و بسته به شرایط هوا مجهز می گردد. در بخش تقویم نیز شاهد ارائه قابلیت ردگیری دوره های سلامت بانوان درکنار بخش رویداد ها خواهیم بود.

از قابلیت های دیگر ساعت هوشمند جدید سامسونگ می توان به طراحی بهتر آیکن ها در بخش اعلان اشاره نمود. یک ویجت جدید موسیقی هم در Galaxy Watch 3 دیده می گردد که امکان هماهنگی با اسپاتیفای را هم دارد. اپلیکیشن اسپاتیفای به صورت پیش فرض ر ساعت جدید کره ای ها نصب خواهد بود. قابلیت ECG هم تنها در بازار کره به کاربران ارائه می گردد، چون مجوز ارائه آن تنها در آن کشور به سامسونگ اهدا شده است.

منبع: زومیت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5929

به "تصاویر جدید از گلکسی واچ 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدید از گلکسی واچ 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید