درخواست یوونتوس برای معاوضه پیانیچ با فاتی

به گزارش اکسپرس بلاگ، باشگاه یوونتوس برای فرستادن هافبک بوسنیایی خود به نوکمپ، بازیکن جوان آبی واناری ها را می خواهد.

درخواست یوونتوس برای معاوضه پیانیچ با فاتی

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا، مدیران باشگاه یوونتوس از بارسلونا خواسته اند به منظور به خدمت دریافت میرالم پیانیچ، آنسو فاتی را وارد این معامله کنند. این مهاجم 17 ساله که شروع خوبی در رقابت های فصل جاری داشت و چند گل هم برای آبی واناری ها به ثمر رساند، در ادامه فرصت چندانی برای بازی در ترکیب بارسا پیدا نکرد. ریکی پویگ، هافبک 20 ساله بارسلونا هم دیگر بازیکن جوانی است که یوونتوس بدش نمی آید وارد معامله با پیانیچ شود.

آنسو فاتی این فصل در 24 بازی از رقابت ها مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن پنج گل، یک پاس گل هم برای هم تیمی های خود ساخته است. ریکی پویگ هم تنها در 3 بازی از رقابت های مختلف فصل جاری توانسته آبی واناری ها را همراهی کند. هنوز تعیین نیست که یوونتوس با چه فرمولی به دنبال انجام این معامله است.

پیش از این نشریه اسپانیایی آ اِس مدعی شده بود که مدیران باشگاه بارسلونا تمایل دارند آرتور ملو را متقاعد کنند پیشنهاد یوونتوسی ها را برای بازی در تورین بپذیرد تا به این شکل امکان ورود میرالم پیانیچ به نوکمپ در جهت معکوس فراهم شود.

قرارداد کنونی پیانیچ 30 ساله با یوونتوس تا انتها ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد اما مدیران این باشگاه ایتالیایی بر این باورند که انتها فصل جاری زمان مناسبی برای صدور مجوز جدایی پیانیچ است و از این طریق هم می توانند فضای لازم در ترکیب خود برای جذب هافبک جدید را به وجود بیاورند.

میرالم پیانیچ که 92 بازی ملی و 15 گل زده با پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین در کارنامه اش دیده می شود، در تابستان 2016 بود که از رم به بانوی پیر ملحق شد و در این مدت سه قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با این تیم تجربه کرده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4258

به "درخواست یوونتوس برای معاوضه پیانیچ با فاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یوونتوس برای معاوضه پیانیچ با فاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید