لایپزیش 3 - 2 یونایتد؛ حذف تیم همواره صدرنشین!

به گزارش اکسپرس بلاگ، منچستریونایتد با قبول شکست 2-3 برابر لایپزیش راهی لیگ اروپا شد.

لایپزیش 3 - 2 یونایتد؛ حذف تیم همواره صدرنشین!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این احتمالا عجیب ترین نتیجه آخرین هفته لیگ قهرمانان اروپا بود؛ شیاطین سرخ که پس از ناامیدی اولیه در لیگ جزیره، به نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا دلخوش بودند، به شکلی باورنکردنی بازی را به لایپزیش هم واگذار کردند تا از لیگ یو سی ال 2020-2021 حذف شوند. جالب اینجاست یونایتد تا هفته پیش صدرنشین بود و در بازی رفت 0-5 لایپزیش را شکست داده بود.

در این بازی ناگلزمن گولاچی، اوربان، کوناته، موکیله، آنجلینو، کامپل، هایدارا، سابیتزر، فورسبرگ، انکونکو واولمو را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود و منچستر یونایتد نیز با ترکیب دخیا، مگوایر، لیندلوف، شاو، بیساکا، ماتیچ، مک تامینی، گرینوود، برونو فرناندز، الکس تلس و رشفورد وارد زمین شد.

لایپزیش شروعی طوفانی در این بازی داشت. نماینده آلمان در دقیقه 2 با یک پاس به جناح چپ، دو مدافع منچستریونایتد را از جریان بازی خارج کردند تا آنجلینو هافبک این تیم گل نخست را با ضربه ای دیدنی از محوطه جریمه به ثمر برساند. طولی نکشید که گل دوم هم به ثمر رسید؛ آنجلینو این بار در نقش گلساز ظاهر شد و با ارسالی تماشایی به جناح راست، زمینه ساز گل هایدارا شد. هافبک شماره 8 لایپزیش با اضافه شدن به محوطه جریمه و زدن ضربه سر ضرب، دروازه ده خیا را برای دومین بار فرو ریخت.

بازی در ادامه نیمه دوم با آرامش بیشتری دنبال شد اما با این حال لایپزیش یک گل دیگر هم به ثمر رساند که البته با پرچم یاری داور، مردود شد تا نیمه نخست با یک شکست عجیب 2-0 به انتها برسد. با این نتیجه شیاطین سرخ که بازی را در صدر جدول شروع نموده بودند، در رتبه سوم قرار می گرفتند و از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باز می ماندند.

در نیمه دوم اوله گونار سولشر تغییراتی را به وجود آورد و کوشش داشت تا فرایند بازی را تغییر دهد، پوگبا، ون د بیک و ویلیامز سه بازیکنی بودند که تا دقیقه 60 وارد زمین شدند و سپس نوبت به توانزبه و فوسو منساه رسید. اما با این حال شاگردانش از موقعیت سازی اغلب ناکام بودند تا این که شوک سوم نیز بر پیکره آن ها وارد شد. این بار جاستین کلایورت در دهانه دروازه توپ را از ده خیا عبور داد تا بازی 3-0 گردد.

چند دقیقه بعد فرار ناگهانی گرینوود و فرصت طلب او در عبور از مدافع لایپزیش سبب شد تا یک پنالتی از آنتونیو متئو بگیرد. این پنالتی را برونو فرناندز تبدیل به گل کرد تا شیاطین سرخ به 10 دقیقه انتهای بازی امیدوار شوند. این یازدهمین گل فصل ستاره پرتغالی یونایتد نیز بود.

حملات منچستریونایتد ادامه یافت و تنها دو دقیقه پس از گل فرناندز، او این بار از روی نقطه کرنر توپ را به تیر دوم فرستاد و پل پوگبا با جهشی جسورانه و ضربه سری تماشایی، گل دوم را هم به ثمر رساند تا منچستر به رقم زدن معجزه نزدیک و نزدیک تر گردد. اما پس از این گل، آتش تند حملات تیم میهمان فروکش کرد و لایپزیش توانست برای دقایقی بازی را کنترل کند، همین کافی بود تا کار به دقیقه 90 و وقت های اضافه برسد.

در دقیقه 90+3 ارسال توپ از سمت راست توسط پوگبا با دفع توپ مدافع شماره 22 لایپزیش همراه شد که می رفت این توپ در درون دروازه هم قرار بگیرد اما دروازه بان لایپزیش مانع از این اتفاق شد تا با سوت داور اسپانیایی، شکست 3-2 منچستر قطعی گردد و آن ها از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازبمانند؛ آن هم در شرایطی که دو هفته مانده به انتها مرحله گروهی، تنها به یک امتیاز از تقابل خانگی برابر پاریس و بازی با لایپزیش احتیاج داشتند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10371

به "لایپزیش 3 - 2 یونایتد؛ حذف تیم همواره صدرنشین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایپزیش 3 - 2 یونایتد؛ حذف تیم همواره صدرنشین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید