جدال پلیس قطر با والیبالیستان ایران

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی تیم والیبال شهداب ایران بازی امروز با پلیس قطر را مهم ترین بازی تیمش در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2023 خواند.

جدال پلیس قطر با والیبالیستان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا تندروان تیم پلیس را برخوردار از بازیکنان حرفه ای دانست و اضافه کرد: این تیم در دفاع و حمله والیبال را در حد استانداردهای امروزی والیبال جهان بازی می نماید و به نظر من حتی از تیم سانتوری ژاپن که تاکتیک های خاص خود را با مورزسکی روسی و دی آرکاس کوبایی دارد، قدرتمندتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خیالش پس از صعود به نیمه نهایی راحت شده است، اظهار کرد : خیالم آسوده نشده، چرا که بازی های مهم شهداب ایران تاره آغاز شده است.

سرمربی تیم والیبال شهداب ایران درخصوص دلایل تغییرات و برنامه های متفاوت تیم در بازی های گذشته، اضافه کرد: به نظر من در تیم شهداب همه نفرات قابلیت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند و از جابجایی های انجام داده دو هدف را دنبال کردم. یکی آنکه به بعضی از نفرات برای بازی های مهم آینده استراحت دادم و دیگر اینکه بقیه بازیکنان هم آمادگی بازی برای لحظات سخت را تجربه نموده تا آماده شوند .

تندروان در مورد اینکه آیا بازیکنان شهداب به همان مرز آمادگی بازی های پایانی لیگ برتر رسیده اند؟ گفت: در آن بازی ها پس از نزدیک به هشت ماه تیم به شرایط اوج خود رسید و در اینجا هم با وجود فرصت کم، با گذشت زمان شاهد بهبود شرایط هستیم و امیدواریم نمایش خوبی از والیبال ایران ارائه دهیم.

تیم شهداب ایران که صعودش به چهار تیم برتر قطعی شده است، ساعت 17 امروز (آدینه 29 اردیبهشت) در آخرین مسابقه مرحله دوم مسابقات به مصاف پلیس قطر خواهد رفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 28674

به "جدال پلیس قطر با والیبالیستان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال پلیس قطر با والیبالیستان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید