جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99 خبر داد.

جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور سید احمد آوایی نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی، احمد شکوری به نمایندگی از خیرین، محمد علی عصاریان واحمد عصاریان در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای طی نشستی با صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار جهت تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اهواز به امضای طرفین رسید.

صالحی عمران در حاشیه این مراسم گفت: بر اساس تفاهم نامه های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود 2 هزار و 450 متر با هزینه 120 میلیارد ریال در 18 ماه در آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای 390 متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای 900 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال در مدت اجرای 12 ماه احداث نمایند.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه ای انجام خواهد شد و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط های آموزشی در تمامی مراحل می باشند.

صالحی عمران در انتها اضافه کرد :با عنایت به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی دو تفاهم نامه دیگر به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و 60 میلیارد ریال در شهر مقدس قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آن ها آغاز شده است.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7850

به "جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید