100 اتاق خوابگاه دانشگاه شریف تعمیر و تجهیز اساسی می گردد، برآورد هزینه 35 میلیون تومانی برای هر اتاق

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس دانشگاه شریف از تعمیر و تجهیز اساسی 100 اتاق خوابگاه دانشگاه شریف اطلاع داد و گفت: هزینه برای هر اتاق دانشجویی 30 تا 35 میلیون تومان برآورد می گردد.

100 اتاق خوابگاه دانشگاه شریف تعمیر و تجهیز اساسی می گردد، برآورد هزینه 35 میلیون تومانی برای هر اتاق

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه شریف در گفت گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره نتیجه نشست مجازی اخیر خیرین آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که با حضور روسای دانشگاه ها و معاونان وزارتخانه برگزار گردید، گفت: در جلسه ای که با حضور خیرین حوزه علم و فناوری برگزار گردید، مسائل مختلفی در حوزه خدمات خوابگاهی مطرح شد.

وی گفت: بحث اصلی جلسه عمدتا به تعمیرات مورداحتیاج در خوابگاه های دانشگاه ها اختصاص داشت.

فتوحی فیروزآباد ادامه داد: درباره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف طی صحبتی که با انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف داشتیم، این انجمن تقبل کرد که 100 اتاق از خوابگاه های دانشگاه شریف را تعمیر و تجهیز کند.

برآورد 30 تا 35 میلیون تومان هزینه برای تعمیر و تجهیز هر اتاق

رئیس دانشگاه شریف توضیح داد: در جلسه اخیر در وزارت علوم، تکلیف تعمیر و تجهیز حدود 25 اتاق خوابگاه تعیین شد که یعنی چه کسی این اتاق ها را تعمیر و تجهیز خواهد نمود و به دنبال این هستیم که برای 75 اتاق باقی مانده هم اسپانسری در بین فارغ التحصیلان پیدا کنیم که در مجموع تعمیر و تجهیز همه 100 اتاق خوابگاهی دانشگاه شریف انجام گردد.

وی ادامه داد: به این معنی که هم تعمیرات کافی در این اتاق ها انجام گردد و هم تجهیز کامل صورت گیرد.

وی درباره هزینه لازم برای این منظور هم گفت: برآورد ما این است که تعمیر و تجهیز هر اتاق حدود 30 تا 35 میلیون تومان هزینه احتیاج خواهد داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5058

به "100 اتاق خوابگاه دانشگاه شریف تعمیر و تجهیز اساسی می گردد، برآورد هزینه 35 میلیون تومانی برای هر اتاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 اتاق خوابگاه دانشگاه شریف تعمیر و تجهیز اساسی می گردد، برآورد هزینه 35 میلیون تومانی برای هر اتاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید