تور ارزان فرانسه: حاصل وصلت بین ایران و فرانسه!

به گزارش اکسپرس بلاگ، با تغییر مدیریت ایران خودرو، طراحی و ساخت خودروهای جدیدی در دستور کار این شرکت نهاده شد که این روزها می توان یکی از آنان را به تعداد اندک در خیابان های کشور مشاهده کرد. خودروی تارا که بر روی پلتفرم پژو 301 ساخته و پرداخته شده است که هرچند از نظر استایل می توانست بهتر ظهور کند، اما از گونه اصلی پژوی آن به مراتب زیباتر، اما کم کیفیت تر است.

تور ارزان فرانسه: حاصل وصلت بین ایران و فرانسه!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در این راستا، با ظهور تازه واردهای کراس اوور چینی، که اکثراً سلیقه مشتریان زیر یک میلیارد تومانی کشور را هدف گرفته اند، وجود یک نمونه ایرانی با توجه به خدمات پس از فروش گسترده تر ایران خودرو نسبت به واردکنندگان و مونتاژکنندگان چینی، می تواند بخش وسوسه کننده ای از کیک بازار فروش باشد که اگر قیمت تمام شده این محصول بتواند با نمونه های چینی رقابت کند و حداکثر 70 درصد رقبا باشد، می توان بخش بزرگی از بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

از این رو پروژه K125 بر روی پلتفرم و بدنه پژو 2008 در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته شده که هنوز تصاویر اصلی از آن ارائه نشده است، اما چراغ های عقب یک تکه سراسری، چیزی که قبلاً در خودروی تارا شاهد آن بوده ایم و مشکی کردن بخشی از ستون عقب، چیزی که جدیداً ترند و گرایش شده است در طراحی خودرو گویا جزو مواردی است که به احتمال زیاد در این کار شاهد خواهیم بود.

به احتمال 90 درصد، کناره و نمای جانبی دست نخورده باقی خواهد ماند، مگر اینکه خودرو با قطعات پلاستیکی تزئین گردد و حس کراس اوور شدن آن تقویت گردد.

در نمای جلو ما احتمالاً شاهد گریل شش ضلعی، با چراغ های به سمت طرفین کشیده شده خواهیم بود که بار دیگر فرم های تارا و دنا در آن تکرار گردد. حال، باید منتظر ماند که ببینیم این گریل شش ضلعی شده یا مانند دنا ذوزنقه ای می گردد. اما به احتمال زیاد شاهد ایراینتک ها و ورودی هواهای دوگانه در دو طرف گریل خواهیم بود.

ایران خودرو در جلسات معرفی محصول K125 بعلاوه خبرهای جالبی درباره پیشرانه این کراس اوور داده است. در فاز اول عرضه K125، ایران خودرو می خواهد از موتور EF7P-TC یا همان نسخه بهینه شده موتور EF7 توربو پلاس، به همراه گیربکس اتوماتیک شش دنده (AT6) استفاده کند. اما در فاز دوم فراوری، می خواهد از موتور سه استوانه به همراه گیربکس دوکلاچه DCT برای کراس اوور K125 بهره ببرد.

با این حال، بعضی از آپشن هایی که برای K125 درنظرگرفته شده عبارتند از:

  • استارت دکمه ای
  • سیستم استارت استاپ موتور
  • ترمز پارک برقی
  • کروز کنترل
  • پدال شیفتر
  • کنترل پایداری و کنترل کششی
  • سیستم کمکی حرکت در سربالایی
  • رادار نقطه کور
  • ایربگ های جانبی

شرایط فروش و ثبت نام ایران خودرو

در سرانجام باید عرض کنم ما فقط امیدوار هستیم که خروجی این کار یک خودروی نسبتاً مناسب و قابل رقابت با رقبا باشد. بعلاوه، فاکتور قیمت و گستردگی فروش آن هم می تواند نقش به سزایی در موفقیتش داشته باشد. با این حال، تا بهمن ماه سال 1401 نباید زودتر منتظر آن ماند.

توجه: تمامی تصاویر ارائه شده در این مطلب از منابع مختلف اینترنتی گرداوری شده و نمی توان در مورد استایل نهایی آن نظر قطعی داد.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 23854

به "تور ارزان فرانسه: حاصل وصلت بین ایران و فرانسه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: حاصل وصلت بین ایران و فرانسه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید