خبرنگاران ایروفلوت تعداد پروازهای خود را به ایران کاهش داد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مسکو - خبرنگاران - شرکت هواپیمایی ایروفلوت روسیه با شیوع بیماری کرونا، در بیانیه ای از کاهش شمار پروازهای این شرکت به ایران تا یک پرواز در هفته اطلاع داد.

خبرنگاران ایروفلوت تعداد پروازهای خود را به ایران کاهش داد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، شرکت ایروفلوت در بیانیه ای اعلام نمود: از روز هشتم ماه مارس (روز یکشنبه) ایروفلوت شمار پروازهای خود در راستا مسکو -تهران و تهران -مسکو از فرودگاه شرمتووا را از پنج پرواز تا یک پرواز کاهش می دهد.

در بیانیه ایروفلوت گفته شده است که پرواز امروز یکشنبه صورت خواهد گرفت بنابراین به افرادی که قبلا بلیت برای سفر در این راستا تهیه نموده اند اجازه داده می گردد از این پرواز استفاده نمایند.

تغییر بلیت بدون پرداخت جریمه تا روز 31 ماه می سال 2020 (11 خرداد ماه) امکانپذیر است.

برای تغییر بلیت، مسافران می توانند با شماره تلفن ویژه +7(495) 784-72-42 و شماره تلفن مرکز تماس ایروفلوت +7-495-223-5555 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، دولت روسیه در بخشنامه ای باتوجه به شیوع کرونا، ورود شهروندان ایرانی به این کشور برای آموزش، کار و ویزا گردشگری و ترانزیت را منع کرد.

این ممنوعیت شامل اتباع کشورهای عضو اتحادیه مالی اوراسیا، خدمه کشتی ها و اعضای هیات های رسمی و افراد دارای مدرک اقامت روسیه نمی گردد.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1226

به "خبرنگاران ایروفلوت تعداد پروازهای خود را به ایران کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایروفلوت تعداد پروازهای خود را به ایران کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید