خبرنگاران بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

به گزارش اکسپرس بلاگ، سمنان- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: 312 هزار و 818 نفر از دهم اسفند 98 تا سیزدهم فروردین 99 در مبادی استان از سوی امدادگران این جمعیت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تب سنجی شدند.

خبرنگاران بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

مظفر محمدخانی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: 344 نفر از افراد تب سنجی شده در پایگاه های غربالگری مستقر در مبادی استان سمنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

وی توضیح داد: در این مدت، یک هزار و 459 داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر استان در 30 پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

محمدخانی، با اشاره به خدمات ارائه شده در پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر استان سمنان، اظهار داشت: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و مطلع سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: داوطلبان این جمعیت تا به امروز بیش از 64 هزار و 400 بروشور آموزشی در مورد ویروس کرونا در پایگاه های غربالگری و تب سنجی این استان در بین مسافران توزیع شده نموده اند.

2 پایگاه غربالگری در هر یک از شهرستان های سرخه و آرادان ، سه پایگاه تب سنجی در هر یک از شهرستان های سمنان، دامغان و میامی، چهار پایگاه تب سنجی در مهدیشهر ، 6 پایگاه غربالگری در گرمسار و هفت پایگاه تب سنجی در شهرستان شاهرود مستقر است.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبت مبتلایان به کل جمعیت در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2369

به "خبرنگاران بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید