خبرنگاران کرونا در استان سمنان 5 نفر دیگر را به کام مرگ کشید

به گزارش اکسپرس بلاگ، سمنان- خبرنگاران- ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته موجب فوت پنج نفر شد و براین اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز یکشنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان سمنان به 834 نفر رسید.

خبرنگاران کرونا در استان سمنان 5 نفر دیگر را به کام مرگ کشید

به گزارش خبرنگاران، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان بیان نمود: 47 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر امروز یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 20 هزار و 144 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 128 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند.

طبق اعلام این کمیته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 6 هزار و 664 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: هشت بیمار جدید با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

نوید دانائی درباره آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تا به امروز 14 هزار و 754 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی ابرازداشت: در 24 ساعت گذشته (از29 الی 30 آذر ماه امسال) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به چهار هزار و 124 نفر رسیده است و 10 هزار و 630 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به سه هزار و 460 نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 613نفر فوت شدند.

شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 177 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 53 هزار و 625 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیما سادات لاری روز یکشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (30 آذر 1399) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 6 هزار و 312 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و 805 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به یک میلیون و 158 هزار و 384 نفر رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10626

به "خبرنگاران کرونا در استان سمنان 5 نفر دیگر را به کام مرگ کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در استان سمنان 5 نفر دیگر را به کام مرگ کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید